Snusk och misstolk, right?



Jaaa, då sitter jag här helt ensam i en säng som inte är min...
Genom att bara skriva den där raden har fått mig att tänka på hur lätt dem där orden kan misstolkas!
Allt man säger kan folk på något konstigt sätt lyckas vrida och vända på så att det tillslut kan låta himla snuskigt och sexuellt. Som t.ex. soppa, nämen oj oj oj då! hahahaha en tjock och rinnig massa av utlösning. Ät och njut!
Det har blivit så himla kul och intressant att prata om rangliga "råttor" och mysia och varma "kryp in" samt hur dem möts.
Alltså det är ju för faan nästan bara (eller kanske bara??) det komikers skämt går ut på, om hur pinsamt det gått en gång eller något annat i den stilen. Om det inte är smek och samlag så är det defenetivt något otroligt naket det handlar om, typ lönnlöv mellan benen eller något i den stilen.

I vintras så var jag en gång i Stockholms mitt, skulle se på en teater på stadsteatern ("Allt om min mamma") och på vägen dit så gick jag förbi ett stånd (hahaha jo jätte kul...) där man kunde köpa, hör och häpna, underkläder som man kunde sätta sin egen prägel på. Där fanns som exempel eller tips på vad man kunde ha för text på trosan eller kalsongen. På kalsongerna stog det t.ex. "Lindas leksak" och på trosorna stog det "Kalles garage".
Vart faan är Sverige på väg någonstans? Snart kommer väl folk säga (om dem nu inte redan gör det) att dem tycker att sveriges utseende ser ut som en avlång och missbildad snopp.
Alla länder har hamnat i en jävla gyttja med en stank av kroppsliga vätskor och oljud av "glada" kvinnor och män.
Alltså varje jävla dag kommer det på tal, sex! Man hör det ute, på filmer och kanske nämner det själv.
En fucking mode grejj! Det är ju fett inne att prata om samlag och knarriga sängar! och det är ju nästan bara det folk pratar om. som sagt xD
Det finns ju tydligen ingenting, absolut ingenting! annat att prata om, för det är ju bara så boring att prata om vad som hänt under dagen eller något i den stilen....jaa om det inte är om sex förstås! det vill ju alla höra! kom hit allihop nu ska ni få höra om hennes pinsamma sexliv och hans enorma erfarenheter.

Hela jorden är som ett enormt svällande ollon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0