ähm funderingar kring homosexuella typ



Jag vet att det är otroligt många som gett sig in på det här ämnet ibland när dem diskuterat och så, jag har funderat på det här väldigt länge och nu när jag har blogg så har det kommit upp på min hjärna igen (för det heter väl på? :O)
Då handlar det här inlägget alltså om homosexuella människor, en sak som jag tycker är väldigt intressant hos dem.
T.ex. det finns ju dem gay killar som är himla maskulina, som man tror att dem vill ha en blond bimbo med stora rattar men sedan visar sig vara gay och så finns det dem killar som är otroligt femenima.
Dem vill vara  tjejer, dem klär sig som tjejer och beter sig som tjejer.
TJEJ TJEJ TJEJ TJEJ.
Och dem blir ihop med en annan gay då, kanske en sådan där macho gay.
Men då är frågan, den här macho gayen då, eftersom han har en pojkvän som ser bokstavligt talat ut som en tjej, borde han då inte vara typ straight då?? eftersom han vill ha en femenim kille.
han vill ha en killtjej, är det då för att han inte klarar av att kyssa en som ser ut som Enrique Inglessias eller vadå??



och sedan dessa såkallade trasnvestiter, vissa av dem är rent av äckliga!!
tänk att du e en kille som har raggat på en tjej och hon går med på att följa med hem till dig, när ni kommit in i huset så börjar det hetta till lite och kläderna börjar liksom ramla av.
Då står där tjejen spritt språngande naken och istället för en inbyggd sak mellan benen så hänger och dinglar mr don juan där!!
fy en tjej med en...SAK!!!!
tur att jag aldrig lär få se det, är inte intresserad att få göra det någon gång i framtiden heller.

aja
homo, bög eller gay
det e väl för faan ingen stor grejj?? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0