att misslyckas med att dölja saker -blev det konstigt nu?? :O



Nämen kolla vilken konstig och ful bild jag hittade på min farmors data, en bild av mig i kortare hår (har även orkat platta det! jahaja) och röda glasögon...och jag har något vitt på mig...ledtrådar nog?? nähä inte,
men om jag säger kyrka och gifta sig med gud??
jaa självklart är detta från min konfirmation, jag konfirmerade mig typ förrförra året xD
min familj var ju förstås bjudna och alla ska såklart ta en massa fula kort av mig, jag har huvudrollen och dem ska ta kort ur alla sorters vinklar dem kan komma på.
ska jag säga en till sak angående kortet då? joo att detta är tyvär det bästa och finaste och skarpaste min farmor fick av mig. ahahhaa jag suger på att vara absolut beutiful på bild.
När jag tittar på den här bilden så börjar jag tänka på min konfirmation, under fikat då.
Min farmor hade fått uppdrag att baka tårta,  hon bakade 2 st. och eftersom att hon liksom alla andra vet om att jag gillar chocklad väldigt mycket så ville hon vara snäll och baka en fantastisk tårta till mig med aldelse för mycket chocklad.
resultatet blev mäktig och sur.
Tårtan i sig var otroligt fin men smaken var som att äta mina egna svettiga strumpor...nej nu överdrev jag lite, så farligt var det inte men det smakade tyvär illa nog för att man skulle vilja slänga det.
Men jag ville inte såra min farmor som lagt ner så mycket jobb på den här tårtan så beslöt  jag (Natta och jessica som även dem var bjudna) mig för att smyga förbi alla och slänga tårtan så där lite diskret, så vi tassade oss förbi alla gästerna och vi kom in i kyrk köket. En fick hålla vakt medan vi andra snabbt slängde tårtan i papperskorgen och döljde resterna med tonvis av papper.
vi hade klarat det! ,
- trodde vi ja!!
när vi kom ut från köket så blev vi tagna på bar gärning av fröken farmor själv som frågade oss om vi inte tyckte att tårtan var god, och när man stod där framför henne så kunde jag tyvär inte säga sanningen så jag sa istället:
- joo då men jag orkade liksom inte allt, det var bara en minibit kvar och ingen annan ville ha den...
Hon sa då bara okejj och gick vidare, men hur jag än vänder och vrider på det så tror jag att hon såg igenom mig. hon hade säkert sett mega bitarna som fanns på våra tallrikar.

och detta får mig att tänka på det att hur rädd man är för att göra bort sig inför hela almänheten!
och då pratar jag inte om sådant som man gör med flit, för sådanna saker är ju bara kul! utan då pratar jag om händelser som att dölja att det var tåget som just åkte iväg som man skulle med.
Du ska med tåget, det har redan kommit och du vill absolut inte missa det så du springer fort som satan men just innan du hunnit fram till dörrarna så slås dem igen och tåget åker ifrån dig, nananannanananannaaaaaah!
vad gör du då? joo du springer vidare till något annat och låtsas som att det inte var tåget du sprang till utan t.ex. bänken för du vill få en plats eller nåt.
detta händer mig hela tiden faan, om tåget åker ifrån mig vid sådanna tillfällen som jag inte vågar visa att tåget åkte ifrån just mig så springer jag vidare, åt tjottahejti och tänker "nejmen jag ska springa runt här bara, vadå missade tåget?? nejnej bara springa här på perrongen och känna vinden genom håret"
alltså det är ju helt jävla sjukt!!
fast ibland så tänker jag inte på det så när tåget åker ifrån mig så stannar jag bara upp och går och sätter mig på bänken, eller om jag e riktigt ireterad den dagen så tvärstannar jag och skriker "FAAN JÄVLA PISSAPATÅG!!! FUCK YOU FÖR HELVETE" och sedan sätter jag mig på bänken med allas blickar i nacken och låtsas som att jag aldrig skrikit det där.

En gång när jag gick i södertörn då så åkte en buss ifrån mig och natta, då blev jag så himla sur och förbannad (att jag nästan blev rädd för mig själv :O) att jag stampade i marken fortsatte springa efter bussen och skrek "MEN FÖR I HELVETE BUSSJÄVEL! FUCK YOU!!"
Busschaffisen måste ha hört mig och blivit skitskrajj för han stannade bussen och lät mig tillsammans med Natta kliva på. Alla på bussen tittade på oss när vi gick på, och alla gick i södertörn. i den stunden skämdes jag riktigt rejält, men nu när jag tänker tillbaka på det så känner jag mig ganska stolt.
- Jag fick ju för faan bussen att  stanna :D faan vilken power man kan ha ibland

men aja just nu sitter jag i skåne, hemma hos farmor och farfar då, och har det så trevligt så.
ska stanna här i typ två veckor och det ska bli helnajs :D
kommer nog kanske att skriva om upplevelser här när jag får lov att låna farmors data (den som jag sitter vid nu då)
och ja just ja!! innan jag ställer mig upp och sträcker på mig så att ryggen knakar som en trädgren som en misslyckad spion trampar på och innan jag sätter på mig bettskenan (som jag tyvär fått börja med igen, käken e för faan skitspänd) så ska jag berätta att
Magnus Ugglas blogg e rätt najs ahahahahaha, han skriver ju faktiskt rätt kul och man fattar språket xD
och sedan skriver han nog inte lika mycket som jag...asså han skriver lagom mycket så man pallar läsa.
mina inlägg är väl sådanna som man får återkomma på, som en bok.
jag slår vad om att dem som läser min blogg (typ 2-3 stycken?) gör hundöron på datan eller något i den stilen.

aja bara det jag ville ha sagt,
tack och god natt
du luktar faan som en jävla blöt katt
ps. i love your skratt ;)

(trippelrim, faan jag äger!!)

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHA jag diggar trippelrimmet - men jag brukar aldrig göra "hundöron" på dina inlägg xD Läser hela skiten på en gång :D tycker långa inlägg är roligast!



Alltså jag håller med om att sånadär grejer som man vill försöka dölja, men lyckas sådääär med är pinsamma! En gång råkade jag säga att min brorsas kompis var dum när han var i närheten hahaha... det var jobbigt att försöka maskera det och få honom att tro att jag bara skojade, han fattade nog att jag menade det hahaha!

2009-07-17 @ 23:48:19
Postat av: Pizza

naaw tack, och jag kan bara säga en sak om det där andra:

HAHAHAHHAAHHAAHHAHAAHHAHAHAHAAHHAHAHA

2009-09-13 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0