Da masters of låttexter :D



Här damer och herrar, presenterar jag dem 2 mäsarna i omskrivning av låttexter :D

I tisdags så var jag och Andrea på Allsång, men det sög ganska mycket och vi blev trötta och våra hjärnor fylldes med möglig nötkött så vi gick bort från våra platser och gjorde andra saker istället.

Vi skrev om vissa sånger, vi var grymma! vi borde faan få nobelpriset eller iallafall massor av stålar! helst äkta sedlar då och inga jävla monopol mynt...
Här kommer då våra vackra låtar då :D

(melodi: imse vimse spindel)
"En blandning av alkisöra och en stänk av parafin,
det klumpade som klister och ändå var det vin,
jag spydde som satan det var så vidrigt,
och spyan den luktade som ren skär skit"

(melodi: pepparkaksgubbarna)
"En spya, en spya med gröna prickar i,
på vägen, på vägen den luktar fan som skit,
och barnen, och barnen dem petar med den i,
en pinne från skogen med harpluttar bredvid"

(melodi: kung i baren)
" Då finns det ingen som tar en, man e myrslok dagen efter,
e det något som man verkligen vet, man skämmer ut sig mer och mer,
då finns det ingen som tar en, man dricker upp hela baren,
det e värt att leva sunkigt ett tag om man vara poppis en dag"

(melodi: stockholm i mitt hjärta)
"Spriten i min mage, den skvalpar och guppar omkring,
jag känner att jag måste kräkas eller släppa en skit,
av killarna jag känner på festen,
e jag den som e mest femenim,
för jag e ingen kille,
jag e en wannabe transvestit"

(melodi: bumbibjörnarna)
"Hipp hurra för har kommer dunderstekarna,
studsar fram igenom stureplan,
och vi får följa med,
vinet och spriten den äckliga skiten
och visst blir man dryg om man umgås med dem,
den hemskaste skara, de fula små barna
dricker champagne för farsans slant!
å hipp hurra för här kommer dunderstekarna,
dem ser ner på oss förortsbarn,
vi vill inte va som dom, för vi gillar inte rom"

Som sagt vi äger :D

vi borde liksom spela in dem och uppträda med dem, som ett medley typ :D
det vore asgrymt :D

Drag och slit
en hunds rännskit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0