Jag är så trött...



Just nu e jag så himla trött, jag är trött arg och skit ledsen.
jag orkar inte mer just nu, jag orkar inte skriva...msn e bajs och jag kommer inte få träffa puffer på 1 år och jag kan inte andas.
jag träffade puffer en sista gång idag och vi hade det fint, orkar inte berätta vad vi gjorde och sa för det har jag redan sagt till Adam i telefon och då började tårarna rinna och jag orkar inte gråta. Jag hatar att gråta, jag får så ont i huvudet då.
Jag känner mig väldigt sömnig men jag kan liksom inte sova, jag kan bara ligga där med slutna ögon och känna mig som en jävla nervät mammut. Jag orkar liksom inte sova, jag är för trött för det.
och ¨så tog jag och puffer bilder med min mobil och jag lovade att skicka dem via hotmail till henne men nu funkar det inte för mig att logga in på det! men det går att gå in på alla andra hemsidor, jag blir så förbannad! som sabel tandad tiger som fattat att zebran som den fångat stack för en timme sedan. Jag är så arg fast jag inte orkar, och jag är för trött för att orka. asså  det här låter så konstigt men jag är för trött för att skriva så att folk fattar vad man pratar om, eller skriver om kanske det heter men jag skiter just nu fullständigt i hur jag skriver. jag orkar inte tänka, orkar inte skilja på dom och dem och mormors rövhål och farfars snor. det får jag göra när jag orkar och inte känner mig så ledsen som jag gör just nu. Jag känner att jag behöver träffa någon just nu, men det går inte för det e så sent och mamma skulle nog inte släppa ut mig vid den här tiden (klockan e 23.04) och så sticker jag till Finland imorgon. Ärligt talat så borde jag sova nu men jag orkar inte gå till sängen, den är för skön. jag kanske går sen...lite senare. snart.
Jag skulle vilja träffa Andrea faktiskt, göra crazy things med henne och så. Natta vore trevligt också för det var länge sen jag träffade henne, känns som att jag liksom ignonerar henne för vi bor ju så nära men jag gör liksom inte det. jag vill träffa henne...
aja nu ska jag äta gambiansk pankaka och sen ska jag sova, om jag orkar

Tack och hej
grön avokado grejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0