Jag ska bajsa i ditt kvarter!!!



Ibland när någon gör mig otroligt förbannad (eller som mamma brukar säga, "pissförbbanad")
så där att det riktigt växer ut en ko-ring från näsan, horn på huvudet, kanske ett tredje horn mitt på huvudet och det bara ryker från en.
Vid sådanna tillfällen för jag alltid en sådan stor lust att göra något mot den som fått mig på det humöret.
Men jag får oftast nöja mig med att nypa mig själv skithårt i armen, eller riva.
T.ex. för ett tag sedan så sa en gubbe på ett mycket otrevligt och bitchigt sätt att jag skulle plocka bort hans skräp.
Jag blev så rasande att jag höll på att kasta en kopp rakt i hans huvud!
fast det hade nog bara känts bra för stunden så jag gjorde inte det, men det var en otrolig tur att jag lyckades ha en sådan kontroll över mig själv.
Vill ju inte göra något man lära ångra när man väl sitter på kåken...

Så något som man borde göra, som man varken ångrar eller kan få fängelse för det är ju att bajsa!
T.ex. om man är hos en kompis och så börjar man bråka, och innan man går därifrån med rykande öron så lägger man en stor fet kabel i toan och skiter i att spola!
På det sättet skulle man kunna få en otroligt bra hämnd, hähähähääh...
och när man är "best-friends-in-da-hela-fucking-världen-och-inget-kan-stå-emot-det" så kan man skratta högt åt det och offret kan berätta kanske om hur hon kom in i toan och kände lukten av rutten salami och då trodde att en hund från ingenstans kommit in till henne och släppt lös sin ränn skita och sedan försvunnit spårlöst.

jag säger bara det,
Bajs är faan najs :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahaha jag diggar inlägget xD Alltså det om gubben - du borde ha tagit ena armen och slagit bort alla koppar/talrikar på vagnen med den, sen sagt "RAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH" och visat tänderna! Gubben skulle nog ha tänkt på sitt beteende mer i framtiden då :D

2009-07-03 @ 16:15:12
Postat av: Pizza

men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

det gör jag :D faan tack andrea

2009-09-13 @ 16:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0