Kul att livet hänger på ett kanske...



Forskarna och politikerna gör en sådan massa skit ibland,
som när dem utsätter jordens invånare för fara och låter deras liv hänga på ett kanske.
-"det kanske inte blir så, då gör jag det ändå!"

t.ex. när dem ville skapa ett svart hål, se om dem kunde det.
dem forskarna som inte var med i deras idiotiska projekt sa att det kanske skulle bli en sådan stor kraft att allt liv på jorden skulle slockna, dem sa åt idioterna att inte göra det.
Men det sket dem i! eftersom att det bara var ett kanske så kunde dem testa sina teorier,
folket gick runt och trodde att domedagen var kommen, att dem skulle få se ragnarrök.
Men som tur var så hände ingenting sådant, men om det hade hänt! fy faan vad dem e dumma i deras huvuden!
fast dom har nog inga hjärnor som kommer på något sådant, eller så låter dem bli sina hjärnor och tänker med sina arslen istället.

Sedan så stod det i tidningen att man ville göra en underjordisk tunnelbana, då måste man alltså spränga lite men på den vägen där man ville ha den där tunnelbanan fanns det då 3-5 stycken enormt gamla kyrkor som kanske kunde rasa om man sprängde där, och dem alla e ju skit stora.
Men dem ville göra det iallafall...
Nu vet inte jag hur det gick med det, var ett tag sedan jag läste det men jag blev skit förbannad!
om jag kunde så skulle jag faan skjuta av deras huvuden, dem idioterna som tycker att vetenskapen är viktigare än livet på jorden och deras omgivning.
Det är bättre att utplåna allt istället för att försöka fixa tills problemen som våra förfäder påbörjat.
jätte kul.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0