palla komma på överskrift nu (a)



Okej nu tänkte jag ine skriva om några absoluta händelser så där som jag brukar göra, nu tänkte  jag liksom pröva något annat för jag måste bara få ner det här...nämligen en lista!!
och inte vilken lista som helst utan en lista över saker som jag stör mig riktigt hårt på, som är rent av jobbiga ahahaha inte riktigt rätt ord egentligen men klockan är mycket och jag orkar faktiskt inte försöka komma på det rätta.
aja här kommer listan iallafall, och det är inte i ordning (a)

1) Borsta tänderna:
Alltså sjäva grejjen med att borsta tänderna är inte jobbigt men det som händer är faan ett rent jävla helvete! T.ex. för mig är det störtomöjligt att få bort matrester mellan tänderna, det vägrar liksom att försvinna. Hur mycket jag än borstar så är sakerna kvar :O
Då brukar jag köra med att borsta hårdare, tänker att "aha men vadå det går säkert bort då om man trycker lite mer med tanborsten" och så kör jag på som tusan, man vill ju få bort det.
Men nej! då ska det börja blöda istället och inte slutar det heller.
Min tandläkare sa en gång (eller j ja fem kanske då...) till mig att om det börjar blöda så ska jag fortsätta att borsta på där det blöder för då ska det tillslut upphöra.
- hah bullshit!
det fortsätter ju faan bara att forsa! hjälp jag kommer att förblöda i munnen snart

2) sms:
Då menar jag inte alla sms, även om det kan bli otroligt jobbigt attskriva när smsen kommer gång på gång och man blir helt stel i fingrarna så det liksom inte går att svara. ja även om detta också är himla jobbigt så finns det en grejj inom sms vägen som faktiskt är jobbigare, och vad kan det vara då? joo dessa jävla "okej-sms"!
Dem är ju för faan helt jävla onödiga! man kan ju låta bli att skriva om det bara ska stå ett "ok" och absolut inget mer.
jo det står ju oftast ett "punkt" efteråt men det räknas liksom inte hähä
oj shit vänta, fick ett sms...ska bara läsa det och förhoppningsvis svara också, vänta lite bara...
vad står det? vad står det? vad står det?
*läserÄ
"ok."
WOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

3) En del saker med barn:
När barn ska hålla på att kladda och kleta på allting, och på mig.
Alltså jag HATAR när barn ska sitta och hålla på att pilla på mig, med sina snoriga äckliga fingrar! alltså alla barn torkar sig faan inte efter dem varit på toa, ellerså gör dem det men skiter i att tvätta händerna!
Det finns liksom andra saker att göra än att sitta och kladda på mig, saker som är värda att göra.
Men nej dem måste (som om dem får betalt för det) sitta och trycka sina ben mot mina när det är lite små trångt i bilen och dra sina svarta naglar (och då menar jag bokstavligt talat, naglarna e svarta!)  över mig och andas på mig och blåsa!
För när barn "blåser" på en så spottar dem, vetefan hur dem lyckas med det men dem gör det iallafall!
Och barn har dessutom ingen ljuv andedräkt heller, dem typ skiter i att borsta tänderna för dem har viktigare saker att göra. son att leka eller se på tv.
Jag har aldrig stött på ett barn som inte luktar skunk med en hunds jävla rännskita i munnen!

4) Mens:
Det är det små glinen längtar efter och det ända man ser fram emot att få slippa som gamling, alltså ingen vill ju egentligen bli gamla men jag tror att alla i det kvinnliga könet undermedvetet längtar till 50 års åldern för att få slippa PMS, magont, tjocka bindor utan vingar och tamponger som läcker.
Det ända som är riktigt härligt med mensen och själva verken av det är att man ibland inte behöver gå på idrotten...och att jaa man kan få barn hahah (a)
Åh ja! en sak till! man kan få slippa gå och hälsa på hos tråkiga främlingar som man ändå inte förstår och dem inte förstår än själv, hos sådanna som ändå bara pratar om vädret och sin jävla hemtjänst och onda ben.
- Nej sorry, häh aj jag har liksom mensvärk, hoho oooohw vad det värker här vah ahahaha aj aj aj, bye bye

5) Folk som drar i dörren:
alltså när man sitter på toaletten för då blir man, eller iallfal jag mega stressad. jag blir liksom fast inne på toa för att dem rycker i dörren och skriker "wooaaaaaaaah måste kissa"  "ööööh e du färdig snart?"  "hur mycket har du kvar" "hallå hallå hallå" "öppna dörren" "blablablaahahaah!"
T.ex. om jag sitter och kissar så kissar jag liksom inte klart, jag kniper igen och spolar och typ springer ut som om jag hade eld iarslet. och om jag sitteroch skiter så blir jag stel och typ förstoppad så när dem fortsätter rycka i dörren och jag blir fast längre så börjar man nästan gråta av frustration. Jag skriker till alltid, eller nej jag ryter! som ett lejon!
Så om du behöver gå på toa och jag är där inne så ryck inte i dörren eller ropa att jag ska skynda mig för då tar det bara längre tid innan du få lätta på trycket

6) bussarna:
Det är alltid något problem med dem! dem e nästan aldrig i tid, och om dem inte är 20 minuter sena så är dem 10 minuter för tidiga! jag menar dem har ju för faan en tidtabell att följa och om den inte passar chaffisarna så kan dem fan be om att få ändra så att vi som ska åka bussen slipper stå där och dö av oro om att inte veta om den var tidig eller sen, bussen alltså. och sedan tempraturen inne i bussen!! På sommaren då det är asvarmt ute och man bara vill äta glass typ hela tiden, då är det 10 gånger varmare inne på bussen. jag har ibland känt på bussens element och dem har faan varit på! jag skojjar inte! och på vintern då man vill att det ska vara varmt på bussen, då är elementen istället avstängda och det är kallar i bussen än en förfrusen pingivins armhål, det e kallare än frysta harpluttar.
Jag fattar inte hur chaffisarna pallar med det! dem måste ju också känna det, eller har dem något på sig så att det aldrig blir för varmt eller kallt? alltså det är väldigt många som känner och tänker precis som jag angående det här och jag tycker att man faan borde samla en sådan där lista med en massa namn på att vi kräver en ändring!! vi kan åka buss strejka! ahahahhahahaha känn på den suckers!


jaa nu finns det ännu mer som jag kan skriva, men klockan är mycket och jag har fett ont i ryggen nu så jag slutar faktiskt här nu så:
tjingeling :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0