Piersing in da fucking läpp!



Jag kom på för ett bra tag sedan att det verkligen är skit snyggt med piersingar,
och att det är jätte fint med ringar i läppen.
Jag skulle gärna vilja ha en, en svart ring i läppen :D
men jag visste inte om jag skulle passa i det så jag vågade inte gå och göra en bara så där så jag drog med mig Andrea till "punkt shop" och köpte fejk.
Och faktiskt så passar jag rätt bra i det, jag tyckte det var jätte fint på mig.
Men man får tydligen inte ha det på sjukhuset så jag tänkte vänta till helgen innan jag åker till skåne, men så stötte jag på ett större problem, nämligen att jag inte får :O
för pappa alltså,
han tycker att jag ska vänta med det ända tills jag fyller 18!
asså bajs på det! Tatuering kan jag ju vänta med som han har sagt men jag är ju så där jätte jätte sugen på att få göra ett hål i läppen!
men nej, då får min längtan gå och slänga sig i väggen tills jag e 18....
vad faan det e ju typ 1 och ett halvt år kvar! wooaaaaaaaaaaaaaaah!!!
Jag får ju för mamma....
aja det e väl bara att bita ihop och låtsas som att fejkringen är en fucking real sak.

soo long så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0