WOOAAAAAAAAAAH



Jaaa gissa vart jag är då,
jo jag e hemma :D Fattar ni!! HEMMA HEMMA HEMMA HEEEMMAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
I Stockholm alltså! och det känns så himla skönt!! kom hem idag (28/7), fast egentligen...palla datum! det viktiga är ju att jag e hemma :D
det e inte hemskt och förfärligt som inne i en myrsloks näsa eller så, det e ju faktiskt väldigt underbart där men ingenting kan sno stockholms skönhet och trygghet f¨rån mig. Fast det e ju klart, hade det varit tvärtom...att jag bodde i skåne och var på besök i stockholm skulle det vara andra bullar, men nu råkar det vara så att mitt hem och framförallt min stora sköna säng ligger i stockholm (a)
och ärligt talat, det kommer dröja några dagar innan jag tänker sätta mig i en bil igen, efter 2 dagar i en trång bil tillsammans med 2 st skrikande ungar  så känns det inte så där jätte attraherande att sätta mig i en sådan igen.

Idag när jag kom hem (hem hem hem ljuva vackra snälla hem) så ringde jag Sandra, hon bor inte i stockholm men nu är hon här :) fast hon ska åka till London på torsdag så vi kommer inte kunna träffas...men det gjorde vi idag :)
som sagt, jag ringde henne och vi möttes på vägen och gick till Skärholmen för att sedan spendera våra pengar på kläder från "New Yorker", vi provade en massor. jag köpte bara kläder som man har på överkroppen för dem som gör byxor till affären tänker inte på att det finns dem som har lika stora bakdelar som mammutar. 
Jag provade faktiskt ett par blåa skit snygga byxor men dem gick liksom inte knäppa, skit kul i knööw!
Men så kom jag på den fina iden med att prova killbyxor istället, killar har ju liksom inga former utan är som gående mjölkpaket, inga jävla rullande timglas som vi tjejer! stora arslen men små midjor, utom jag då som e stor precis överallt. till och med håret ahahahahhaha. vilken vacker situation Gud har satt mig i vah?!
Men iallafall, jag prövade 2 par killbyxor, som visade sig vara fula badbrallor som man ser ut som en äcklig valross i. Jag hade lagt mina egna byxor på golvet i provrummet och när jag satte på mig dem igen så märkte jag att dem var blöta.
jag tänkte "vad fan, jag har väl inte kissar på mig?! eller :O", men så såg jag att det var blött på golvet med och byxorna luktade inte kiss. jag fattade inte vart det där blöta kom ifrån. sedan såg jag det, den skyldige! den som blött ner mina byxor. Det var någon innan mig som hällt ut innehållet ur en cola burk på golvet och smarta lilla jag (tihi *vinkar*) hade lagt byxorna rakt i det.
JÄVLA MUNGON SOM SLÄNGER DYR GOD LÄSK PÅ GOLVET SÅ ATT ANDRA SKA FÅ GÅ RUNT Å SE NERVÄT UT!!!
för det var just precis vad det gjorde, det såg ut som att jag kissat på mig.
mm skit kul, verkligen...NOT!

aja jag köpte 4st filmer också, svenska då.
"Grabben i graven bredvid", "Så som i himlen", "Tomten far till alla barnen" och "Bert-den siste oskulden".
Den tittade jag och Sandra på idag, Bert alltså och den var bra.

Just nu känner jag mig otroligt trött alltså, det e inte ofta jag erkänner det ska jag säga ahahahha.
vägrar typ inse ibland att jag e trött och jag borde sova för jag hatar att gå å lägga mig. precis som små barn, men när man väl sover då vill man faan inte bli störd! om jag väcks mitt i natten så har jag svårt att somna om...

aja nu får jag väl ta och avsluta detta då, har lite små ont i sidan av magen och i knäna..kanske kommer mensen nu?? jag som skulle till stranden med Pufferfish!! hoppas inte...att jag får mens alltså...

Drag och slit
en hunds rännskit        (<---- Tillägnad Andrea/Allan Nylander :D) 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah det var ju ett gott skratt man fick sig efter att du provat kläderna xD

2009-08-03 @ 21:02:25
Postat av: Pizza

åååh du e bara avundsjuk för att du fick vara torr

2009-09-13 @ 16:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0