AAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHH!!!



Det går inte att undvika, Pizza är farligt arg just nu!
Jag är så arg att jag gråter, jag är så arg att jag river i håret, jag sliter i mina kläder och jag skriker.
men ingenting känns bättre, jag är fortfarande lika arg. Jag är skitförbannad!
För bara 10 minuter sedan så var jag jätte glad, men det var då det! innan jag kom på tanken att lägga in bilderna från min mobil på datan. Det funkar inte för min styvpappa lämnade förrut in datan på rensning för den hade typ virus så det programmet som gjorde att jag kunde ladda upp bilder har försvunnit. Jag försökte att installera det igen, datan sa att "den nya maskinvaran kan nu användas" (vad faan! den e inte ny!!!) men det gick inte! jag har prövat 2999999990 gånger men det funkar inte! jag vill ha mina bilder på datan! då blev jag rätt så arg, men jag beslöt mig för att lugna ner nerverna och kolla på bilderna som jag redan har. Men när jag trycker på "mina bilder" så kommer det bara exempel bilder upp! alltså har alla mina bilder tagits bort! precis alla, inte en ända finns kvar! och då började jag faktiskt att gråta, så himla typiskt mig att ha en sådan otur! jag började gråta ännu mer när jag kom på att nu har jag inte heller mina bilder på Puffer, dem där snygga som vi tog innan hon stack till USA! ååååh vad ska jag göra! jag vill ta sönder någonting nju! den ända bilden jag har på datan nu är denna, inte äns rolig, den är inte min! jag vill ha bilder som jag själv har tagit! jag vill ha mina bilder tillbaka! varför är man inte smart nog att lägga alla bilder på en sån där skiva, varför? nu får jag aldrig se dem igen! och några hade jag tänkt att göra något kul med!
jag kan inte äns logga in på msn eller hotmail, vad är det här för skit!
neej nu ska jag gå å lägga mig så att jag inte råkar ha sönder datan, för jag har ganska god lust att slänga den i fönstret så att allt går sönder, jag vill kracha kylskåpet, bryta av telefonen på mitten, stycka ihjäl soffan, slänga en skål i tv:n! jag vill skada alla mina apparater och möbler som jag har här hemma!
mest av allt vill jag sova eftersom att jag är sjuk men jag är för arg och för varm för att göra det!
jag ska faan kissa på datan! då kommer allt kännas bättre! neej bättre upp!! jag ska gå å fisa människan som hann ta bort viruset innan jag hann spara bilderna upp i ansiktet! jag ska tvinga människan att lukta i mina skor!
i för sig e det ju inte den personens fel men det känns ändå lite skönare för mig att tänka så....

aja ur vägen
om du inte vill bli mosad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du har laddat upp bilder på t.ex bilddagboken så kan du ju ta de därifrån och spara på datan :)

2010-01-08 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0