Ben like "Betty Spagetthi"

jag å Mr Einstein Starfighter ;)

Det finns dagar då kroppsdelar liksom slutar fungerar, och et finns dagar då kroppsdelarna bara fungerar delvis. idag var just en sådan dag, jag kände redan på morgonen att mina ben kändes ovanligt tunga. När jag gick så kände jag verkligen att benen inte hängde med, när jag sprang så ville dem inte bära mig. eller jo det ville dem men fast jag gav allt för att springa skit snabbt så var det som att jag gick och ändå värkte benen som bara den!
När jag kom fram till skolan så var dem inte så tunga längre, då var dem lite smålätta istället, dem liksom vibrerade när jag gick, dem for åt lite varsitt håll.
Det var jätte konstigt! för när jag sedan skulle hämta böcker till en lektion, jag satte mig ner på huk vid mitt skåp eftersom att jag har underskåp, så snubblade jag typ! eller aaargh det e svårt att förklara, men asså jag snubblade liksom på mina egna ben när jag satt på huk. jag vet det låter jätte konstigt, jag slog nästan en bakotkullerbytta.
Men efter det så var benen helt normala, det var som att benen behövde det för att kunna fungera. som t.ex när fingrarna spänner jätte mycket när man skriver, då måste jag knäcka dem så kan jag skriva hur bra som helst.

Men nu kommer det hemska som jag tänkte berätta,  jo så här när dagen var slut så skulle jag gå till bussen för att åka hem, jag och Natta skulle åka tillsammans. Jag går hyfsat fort, det e inte långt kvar tills bussen ska gå. men så plötsligt så stöter jag med foten i marken så jag liksom snubblar fram, och när jag försöker hitta tillbaka balansen och rädda mig från fallet så snavar jag på mina egna ben. men jag faller fortfarande inte till marken utan jag försöker rädda mig från fallet även denna gång, men igen så stöter jag till i marken. så fortsätter det jätte länge, som en fight mellan mina ben, min hjärna och min balans tills jag viker foten  och faller åt sidan men på något konstigt sätt så hamnar jag på rygg. och där ligger jag på marken i skärholmens torg och skrattar som en hyper koffien knarkad idiot!!! Fajten var lite svår för mig men för dem som såg (gamla gubbar och natta) så måste det varit ett cirkus nummer dem sent ska glömma. men jag hann iallafall till bussen i tid trots min kamp xD

och sedan så slutade mina ben vara som spaghetti ända tills jag kom till min boxning (jaa jag har börjat träna nu på "linnea boxning") då dem typ inte ville vara stilla när jag skulle boxas utan gjorde en massa övertramp. men när träninegn var slut så var även mina ben det. dem blev ännu klumpigare men jag lyckades hålla mig uppe.
men jaa som sagt, idag var en sådan dag då mina ben gjorde som dem själva ville.

aja tack och hej
foten var en lustig grejj


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag diggar bilden stenhårt! Cutiepaj =D

2009-09-21 @ 22:40:27
URL: http://alfonx.blogg.se/
Postat av: pizza

hahah jaaa den vart lite underbar xD :D

2009-09-22 @ 10:34:51
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0