Men ge er! samma visa som förra året faan :O



Jag känner mig så otroligt störd, jag får ett sådant ryck!
och vad är det som får mig att bli så himla less? joo den där jävla svininfluensan! asså gaaaaaaaaaah!
vem faan bryr sig?! eller jaa det e nog ganska många men jag fullständigt skiter i det! vad är det för ide med att gå runt och vara helt megarädda för en sjukdom som man säger är helt ny, som ingen har haft förrut.
hur vet man det? folk kan ha haft det i alla tider. eller jag vet inte.
visst vi säger att svininfluensan e ny...nej just ja förlåt, glömde att dem bytt namn på "sjukdomen". jag menar såklart "den nya influensan", men vem faan säger det?? i tidningen säger dem ju fortfarande det gamla namnet.
men det som jag ville få fram med det här inlägget är att jag tror inte på svininfluensan, visst tror jag att den finns, jag menar att jag tror inte att den är så farlig och dödande som alla säger.
jag tror att den är precis som alla andra influensor bara att den har ett helt annat namn och kanske har andra symptom. folk har dött av den, men vem faan har inte dött av en vanlig lunginflammation? jag menar ingen springer runt och är rädd för att dem har lunginflammation utan dem sitter ju hemma och tar det lugnt tills dem tillfrisknat och gå till sina arbeten eller skolor igen, no big deal liksom.
Man kan ju liksom dö av vad som helst, det är väl inte sjukdomen som spelar roll egentligen utan det är ju vad man gör av den, om man har feber och halsfluss så är det väl klart att man inte ska gå och ta ett maj dopp eller något i den stilen. det är människans rädsla för sjukdomar som försvagar immunförsvaret,
"oj jag nös, måste stanna hemma...tänk om det e blindtarmen!!!"
WOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG BLIR SÅ JÄVLA NERVÖS AV ALL SKIT SOM FOLK SNACKAR!!!
Jag kommer ihåg hur rädda alla var för "galna kosjukan" och "fågelinfluensan", vad har hänt med det nu? det e faan ingen som pratar om det längre och ändå så finns det kvar. Ingen ville typ gå ut och ingen ville köpa kyckling bara för att det kan innehålla sjukdomen, eller glasbitar eller hur det nu var men nu så köper folk det som om dem fick betalt för det.
"fågelinfluensan, låt mig tänka vad var det nu igen...jag har det på tungan...."
eller
"galna ko sjukan?? HAHAHAHAHAHAHAHA VAD FULT"
ingen vet vad det är längre för något och det kommer lugnt bli samma sak med svininfluensan, det e bara en tidsfråga innan det kommer något nytt, typ en farligare version av feber eller nåt.
nej jag vet, varför inte pesten??
aja det var allt för mig, ha det gött...ska dra till boxningen snart ;)

"min mage kurrar,
är det för att jag e hungrig??"

Kommentarer
Postat av: natta

jaaa!!!

2009-09-12 @ 20:09:30
Postat av: Sigrid Eleni

"oj jag nös, måste stanna hemma...tänk om det e blindtarmen!!!"



hahahahahahahaha jag garvar ijäl mig xD

2009-09-12 @ 23:53:18
Postat av: Pizza

jaa du, det e ju så (a)

2009-09-13 @ 16:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0