Pizza e god och glad, även utan skitig marabou chocklad :D



Pizza är på topp! det känns som att typ ingenting kan gå fel, det är så här livet ska vara! underbart!
Igår träffade jag Andrea i skärholmen, vi hade det kul men det känns som att vi börjar mogna lite, komma in i "fika på gammal tant café och äta fett fria muffins" åldern, det känns som att man börjar bli lite mer vuxen.
Vi lärde oss till och med ett nytt ord som är asvuxet! nämligen "Schatera", ingen av oss vet vad det betyder men det kvittar liksom, vi andvänder det på vårt sätt.
om man inte är nöjd med en produkt i en affär så kan man andvända sig av ordet för att det ska låta lite mer finkänsligt, "jag är inte intresserad, den går inte att schatera med"

Men vart var jag?? joo att jag är massa glad! inte för att vi inte var så fullt galna igår (vi måste ändra på det, vägrar växa upp nu!)
Igår köpte jag ett jätte mysigt grått nattlinne som jag faktiskt har på mig just nu, den är mjuk och lätt. jag vill typ aldrig ta av mig det! jag är fortfarande helt oklädd och ska vara det hela dagen hade jag tänkt, för det här nattlinnet liksom representerar det coola, det såkallade "chillandet" eller vad det nu än heter...
fast jag kan bara ha det på mig till senast halv 2, måste vara klädd å fräch när jag går till boxningen som börjar klockan 5 idag! men jag kan låtsas som att det e hela dagen!!

Jag är ledig hela veckan men jag börjar tröttna lite på det, man får ju tråkigt tillslut, jag har varit på bibblan och lånat böcker å hållit på med fönsterfärger, det är typ det jag har gjort!
och kollat på barnprogram! som sagt, jag vägrar växa upp nu. jag ska vara barnslig resten av mitt liv, jag sover fortfarande med gosedjur. eller jaa ett gosedjur som jag fått av Natta, han är en jätte söt leopard som fått namnet Rupert, en fin bild på han kan komma sedan när jag kommit hem till mamma, har nämligen USB kabeln där höhö.
Men liksom varför bojkotta något som man känner sig trygg med??
"jag e för stor för sådant" och "det där e bara för bäääääääähähäähähähähbisar" är skit snack!
Rupert är min högra hand och ingenting kan ändra på det, visst han hänkar inte precis till skolan men han ligger kvar hemma i sängen och strålar av all sin trygghet.
jag menar, varför gör vissa gosedjur och skickar dem till fattiga länder?? och länder som krigar?? jo för att barnen ska slippa vara så himla rädda!! för att barnen ska finna någon trygghet mitt i skiten!

Just nu är Pizza väldigt lycklig, fast lite ont i ryggen det hat hon,
just nu känner Pizza att just idag är hennes lyckligaste dag, inte för att det kommer hända något speciellt utan det bara känns som det.
Just nu är Pizza moder jord.
Just idag är Pizza stark och självsäker, och ingenting ska få ändra på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0