Pizza kan också...Typ



okejj nu vill jag att ni ska titta riktigt riktigt noga på den här bilden, inte för att den e så jätte fin (egentligen tycker jag att den är skit ful, men hey det finns värre)
jag vill att ni ska fokusera på mitt hår, inte att det e lite ruffsigt eller så utan lite längre upp...ser ni att håret är bra mycket mörkare längst upp?? jaa precis! det är ju min lilla utväxt!
för jag har färgat håret förrut, jag vet inte hur många gånger egentligen...typ max 4 gånger xD jaa inte så jätte många gånger om man tänker på andra människor...
ska jag berätta varför jag färgade det? joo för att jag tyckte färgen var trist, att det var liksom råttfärgat.
men nu när jag tänker efter så säger alla det, "joo asså jag e ju inte naturliiigt blond asså..mitt hår e typ råttfärgat"
men jaha vad intressant det e ju mitt med! fast vi har absolut inte samma färger eller något så på våra hår, jag har väldigt mycket mörkare hår än vad du har men vi båda har råttfärgat hår som naturliga hårfärg.
Råttor kan ju liksom vara bruna och blonda och allt vad det nu än är....
men om man ska tänka på det viset så är ju för faan allt råttfärgat.
"åh jag vill byta bord från råttfärgat till lite mer brunt"
"meen råttor kan också vara lite mer brunt"
"vi har ett problem"
hur ska man bli av med den skiten? jag går runt hela tiden och säger det "asså mitt hår e typ råttfärgat egentligen, asså kolla! kolla! fy faan vad fult"

men när min utväxt kommer så är jag väldigt stolt egentligen, går runt där som en mallig stekare som nyligen köpt sig en underbar underbar rosa (eller lila eller svart, spelar ingen roll) cadilac eldorado med ett äldre årtal, som typ....årgång max 50 eller nåt!
på något sätt så känner jag mig lite speciell då fast man egentligen kan se det som en "avslöjning".
eftersom att man färgar håret så borde det ses som att man döljer någonting som tex. den sanna hårfärgen, och när den visar sig så har liksom peruken hamnat snett och avslöjar flintet eller fejktuttarna ramlar ner mot golvet. *SPLASH*.

En ganska sjuk grejj som hände nyss, jag fick till värsta fejk gråtet! jag satt och googlade lite på snygga människor (som bara jag tycker ser bra ut, haha)
och så skulle jag checka ålder på en människa och så såg jag att han är 30 år, asså 15 år äldre än mig. då så gjorde jag värsta monologen för mig själv, sa den högt och allt.
"ååh varför ska det just vara jag, jag av alla som utsätts för sådant här blablablablabla"
och så började jag snyfta lite, å så började jag hulka och så tröck jag fram lite gråtljud och så plötsligt började allt rinna, tårar och snor! jaa inte snor då men jag började snörvla hahahahah.
asså jag blev jätte chockad över det!
sedan försökte jag fejkskratta men det gick inte lika bra, jag började skratta skit fult och tårarna började forsa som faan. kanske druckit för mycket idag, jag kanske är full av vätska som måste komma ut på flera olika sätt liksom. men iallafall, skit bra att jag kan fejk gråta iallafall...kan andvända det till någon kommande pjäs som jag medverkar i eller nåt xD
inte för att jag någonsin har haft en gråt roll då...men man vet aldrig! bäst att vara förberedd!

aja, nu har jag egentligen ingenting mer att skriva om, inget jag tänkt att ta upp eller så,
så jag kan passa på att lägga upp en bild här på mig och Rupert :D





jag tror han skulle passa assnyggt i sånna där stora feta svarta glasögon som typ alla har nu för tiden...
som även jag är lite intresserad av fast absolut inte passar i....
aja whatever
på måndag blir det poff poff

Stick nu,
både du å jag vet att du har bättre saker att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0