Flaggan i topp



Jag känner mig otroligt glad för tillfället, magen pirrar, benen darrar, armarna flyger och näsan nyser. Jag har allt under kontroll, ingenting och då menar jag verkligen INGENTING kan gå fel nu :D
Snart åker jag till Polen, jag har packat ner allt som ska packas och jag har kollat upp allt som jag behöver veta, till och med skrivit upp en liten "lathund" med polens valuta och hur mycket det e i svenska kronor. Jag är på topp.

Just nu sitter jag och chattar med Andrea, och jag vill just nu göra allt annat än att sitta i mitt kök med datan, jag vill ut med målade glasögon runt ögonen och portfölj, bara för att se vad folk ska säga, jag vill ut och göra skräckfilm, jag vill till svartbäcken och dansa min och andreas dans som vi kom på till "svartbäckens rödaste ros". allt bara för att det verkar så kul! man kanske får vänta tills det blir liiiiiiiiiite varmare, e inte så fräänt om man springer omkring med dunjackor. okejj man behöver inte sååå tjocka jackor längre men man vill ju helst gå utan. man vill ju vara fri ellerhur? ;)

Neej nu blev jag sugen på att lyssna lite på beatles, såg nämligen "Nowhere boy" igår. då blir man ju fast ;D

så jag säger bara

aaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaah AAAAAAAAAAAAAAAAAAH! WE SHAKE IT UP BABY NOW TRALALALALLALALALALALAALAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHA!

nee okejj då, kör med den gamla, håll i hatten nu för nu kommer det!

drag och slit
- en hunds rännskit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0