"Jag kommer hem till dig jag är en händig ma....PIZZA :D"

 

Jag befinner mig hos min pappa, och där vill vi göra om saker och ting med huset typ, inte riktigt nöjda med utseendet och grejjer, när jag har befunnit mig hos min moder så har Pappa/Diana/Sebastian/Samuel målat om staketet som vi har runt hela fucking huset, på båda sidorna. jag är glad att jag slapp!

 

Jag kom till pappa igår, men innan så var jag på stranden en stund, det var ju vackert väder, med mamma och annmari, jag träffade sofie där också iochmed att hon numera kan kallas för "strandpersonal" då hon sommarjobbar där, de får ha på sig varma rosa/lila "stryptröjor" -absolut ingen uringning=noll luft!

 

på stranden fanns det några snygga män, tror en av dem var en pappa, jag försökte spana in dem på långt håll men det gick ganska dåligt då jag inte hade på mig mina glasögon, men jag vet att de var snygga för jag gick förbi dem (och tvärtom) och då såg jag konturerna av deras ansikten, MJÄÄÄAAAAUUUUCH!!!

 

Idag så var jag med pappa och company till IKEA, vi köpte några saker där (a)

bland annat tyg som jag tog åt mig äran att sy nya gardiner av till köksfönstret och jag tycker de blev väldigt bra! det är dem som jag pekar på i bilden, ni behöver inte kalla mig gud den allsmäktige (a)

på IKEA åt vi även lunch, alla förrutom samuel åt vinmarinerad kyckling med pommes och bearnäse (hur faan stavas det?? :O) sås. samuel tog köttbullar, haha :D

jag fick lite ont i halsen av maten, jag tror starkt på att det var vinet som spökade! fast pappa tror att det var nån krydda på antingen kycklingen eller såsen, jag håller mig ändå till vin-teorin, för det var nämligen samma brännande känsla som när jag fick smaka pytte lite vin i Gambia för typ 2 år sedan :O

kan förresten lägga till där att det vinet var det värsta jag någonsin sattit i min mun! (förrutom lakrits och lever typ...OCH MADDA FAKKING FETT FRÅN KÖTT)

 

förresten, "isterband" e det typ bara fett?? vågar inte smaka! skulle spy

 

drag och slit


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahah småbarnspappor ;)

2010-08-10 @ 19:26:20
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

GRRRRR ME LIKE xD

2010-08-11 @ 12:58:05
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0