Lägg Af!




Nyss så var jag och duchade, eftersom klockan e sent och man behöver ducha, man e ju mest ohygeienisk på sommaren då man bara behöver vistas ute i 3 sek och sedan se ut som skit överallt. men iallafall, jag ställde mig i duchen som vanligt och satte på vattnet, först blev det lite för varmt så jag brände brösten så de blev röda, såg ut som jag hade 2st skalade vattenmeloner där när jag checkade mig själv i spegeln, men färgen gick bort när jag sänkte värmen. Men när jag står där och duchar så känner jag hur det börjar lukta svett! och lukten kommer då från mig själv! vad faan! när man duchar så ska man börja lukta gott, som duchkrämen liksom, innan så lukatade jag ingenting men så fort huden fick några droppar på sig så blev stanken vedervärdig :O

det var som om allt mitt svett som kommit när jag gått och hållit på i solen tryckts in i varenda jävla liten por som finns i min hud och sen när vattnet kom så exploderar dem av överbelastning, svetten släpps ut å ba: AAAAAAAAAAAAH!!

Gnu säger jag bara! för jag har märkt att det ordet passar precis överallt, det beror bara på hur man säger det, argt/snällt/varmt/artigt/ledsamt liksom det passar! ett svar på allt liksom!

"Ursäkta att jag e sen"
"gnu"

har jag rätt eller har jag rätt?? :D

Jag har fått en nu favvo inom komiker världen, nämligen Tobias Persson! jag hittade honom på youtube igår natt när jag hade grymt tråkigt, visst jag har sett han förrut å så men det  var länge sen så jag visste det inte då (a)
men iallafall, han e underbar! hans underbara miner å grejjer! så nu e det inte bara Henrik Schyffert jag söker på (´fast han e mest snygg, rolig ibland liksom)

ibland när jag sitter och skriver börjar jag tänka på annat, som typ att päron e gott eller det luktar skit där å det där hatar jag otroligt mycket eller att jag tycker folk missbrukar ordet/meningen "jag älskar dig", jag menar folk säger det till vem som helst nu, det har tappat sin glans och gnista. det betyder bara luft.
Jag satte på tv:en förrut, på eftermiddagen när jag kom hem till mamma, det fanns bara skit på tv:en men av nån anledning fastnade jag på det där Paris Hilton programmet där hon söker en ny bästis, inte för att jag fann det intressant egentligen eller för att jag gillar henne eller så, tycker hon e en tönt.
men iallafall, jag la märke till hur alla sa "jag älskar dig " till varandra hela tiden, hon skickade bort en kille ur spelet (så att det bara var 2 tjejer kvar som stod i final om vem som skulle bli hennes bästis) och han sa det till henne heeeeeeeeela tiden! jag blev störd på det, och sen blev jag störd på hennes röst, den e ju mega bajs mesig! som en liten unge! har aldrig hört en svensk vuxen människa med bebisröst! jag har bara hört amerikaner med den typ av röst, och ser inte det fina i det, när de sjunger låter det ju bara som smurffar.
men sen så blev jag arg också, för anledningen att skickade ut den är killen från tävlingen var för att han var en kille och hon behövde en tjejkompis!wtf!!??

fast sen så var de 2 tjejerna som var kvar bitchiga och för dramatiska för hennes smak så hon valde killen iallafall.

men det tycker jag e fel med programmet, asså de hittar på en massa idér! de ska tävla om at bli min bästa vän, jag tycker inte man kan vinna den titeln, det e nåt man bara blir, när man verkligen står varandra nära och så, lär känna varandra på riktigt. och när det gäller att vara en "helt vanlig människa" som ska bli bästis med en kändis, det e ju för faan bara för att människan e känd å har pengar! om paris hilton var fattig och inte känd utan bara helt plötsligt fick ha det där programmet så skulle det inte alls vara en massa "i love you" å grejjer med, vet inte äns om folk skulle anmäla sig att få vara med och tävla.

jag kom på en sak som jag inte gillar mer, det är lukten som kommer efteråt att det har regnat, vissa gillar den men inte jag, tycker det luktar mosad daggmask och ihjälklämd snigel! inte mys alls!

fast jag älskar lukten av nyklippt gräs eller av hö!
det skulle jag kunna ha som parfym, det skulle jag köpa lätt!!

drag och slit!

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAH jag håller med om lukten när det regnat!!! Den är fan vidrig, jag tycker det luktar mördarsnigel

2010-08-15 @ 23:53:58
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

HAHHAHAHAHA JAA ELLERHUR!!

varför kan det inte lukta gott?? det blir ju rent :O



det kanske e so när jag duchade å luktade svett hmmm

2010-08-16 @ 12:30:31
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/
Postat av: TheSandbiTch

Gillar heller inte lukten av regn på asfalt. det luktar blöt smuts. uäääk!

2010-08-16 @ 21:19:42
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

HAHAHAHAHA vi alla har olika uppfattningar om vad det luktar, men vi alla kan komma överens om att det inte e något man vill sniffa på

2010-08-17 @ 01:00:29
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0