som bara båtar vet, badabambambambam

 

Nu sitter man här, på sin röda snurrstol, även känd som "en helt vanlig datastol" för de flesta. men en sak undrar jag över dessa såkallade datorstolar är varför man ger den funktionen att kunna snurra när man inte får göra det på den, alltså snurra :O

när jag och Annmari snurrar på vår ena datastol (den som står framför "familjens data", jag har faan en egen data och därför också en egen stol) så säger alltid min styvpappa (och även mamma har sagt det nångång) att vi inte får göra det för då går stolen sönder.

Är snurrfunktionen där bara för att man ska bli sugen på att göra något man absolut inte får, typ bryta mot lagen och vara lite tuff och rebellisk? eller är det bara min styvpappa som snackar skit, jag menar har den en snurr så ska den faan få ett snurr :)

 

och nu när man sitter och skriver som bäst så ser jag en sån där äcklig flygande sak krocka omkring på mina väggar inne i mitt rum, där uppe i hörnen. sånna där stora saker som man oftast blir rädd för och som man bara undrar varför dem finns, för visst finns det sånna djur? som egentligen inte alls har någon betydelse, som liksom bara finns. typ Gud hade tråkigt, visste inte vad han skulle göra så kom han på den lysande idén att göra ett djur som precis ALLA hatar! som bara är i vägen!

aja kan inte riktigt säga namnet på det här krypet för ärligt talat, har inte tagit mig tiden att lära mig det och inte bryr jag mig heller om vad det heter, fast det är ju lite synd egentligen..eftersom jag inte kan artens namn så kan jag ju ge den ett vanligt namn, ett såkallat tilltalls namn.

jaa okejj det gör jag, vi börjar om!

nämen titta! där på min vägg så flyger Mahatma Gahndi omkring och krockar, vad fint, verkligen meningsfullt, shoo mahatma vad händer jao?

 

jaa namnet Mahatma påminner mig om att jag var med Andrea för inte alls så länge sen, bara förra veckan liksom, vi var på bio och såg den svenska filmen "Bröderna Karlsson", den var riktigt bra! jag sprang och kissade 3 gånger :) fast inte av att jag skrattade så mycket utan för att jag var kissnödig...liksom.

men vi pratade om namn till mina barn, på skojj liksom och då kom vi fram till att jag skulle ha barn som hette Mahatma Nyberg, Marulla (vi läste namnet på en ramlösa/loka flaska som andrea köpte) Nyberg och sen skulle jag adoptera ett mörkt barn vid namn Mats Nyberg. Mahatma och Marulla är blekfisar precis som jag fast otrooligt blonda av någon anledning, kanske albinos? haha :)

 

men det var kul att hänga med henne, hoppas vi ses snart igen :)

just ja, när vi var på toaletten efter filmen så höll jag på att gå in i ett bås som det låg en ensam bajskorv i toastolen (jag som trodde att man brukade stänga toalocket för att dölja sånt), men jag hann se det innan jag var inne i båset så jag smet snabbt in i ett annat och när jag sattit mig ner så blev jag tvungen att hålla frö munnen för att inte börja gapskratta för att i båset brevid så kom det två stycken minipruttar! hahah :D

 

jag ångrar lite att jag inte skrattade rakt ut, hade varit kul att få se reaktioner från folket vid handfaten om jag kom ut och skrattade..fast då kanske de hade trott att det var jag som släppt mig, så då kanske det var tur att jag kunde hålla inne mitt skratt...eller??

 

jag har fått munsår och det pekar jag finger mot, och jag hatar korv.

vet inte vart jag fick det där med korven ifrån men det är sant, jag hatar korv, det är faan äckligt :O

 

drag och slit!

 

madda fakka i en skål


Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHAH - se på mahatma ghandin där på väggen! Å den flyger så fint, å den mår ju så bra

AHAHAHAHAHA

2010-08-04 @ 19:32:30
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

HAHAHAHAHHAAHHA DU LÅTER SOM DEN GALNA :D

2010-08-04 @ 22:05:36
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0