Träffade en kär gammal vän



För ett tag sen, inte alls länge sen egentligen så kom Puff tillbaka till Sverige, efter att ha varit borta i Usa i 1 fucking år :O saknade henne som faan, kändes som att hon aldrig skulle komma hem, men nu så har hon kommit hem bara för att åka iväg igen i ett till år! eller kanske mer :O Tillbaka till Usa åker hon redan på fredag, så idag träffades vi.

Vi hade det väldigt mysigt, hon uppskattade min hund, Lady, och vi pratade om en massa saker, jag berättade om "Frodo" som jag förvånatsvärt inte skrivit nåt om här i bloggen :O
aja han e en underbar människa som jag e lite småkär i, en typisk tonårsförälskelse och en typisk Pizza-kille. jag är glad att jag fått lära känna honom och uppleva en massa saker med honom, tex. kramar och prat!.

Om detta berättade jag för Puff, hon tyckte det var jätte gulligt, hon tyckte att vi var söta ihop, jag har nämligen en bild av han och mig på min mobil, vi ser tydligen ut som ett äkta par. om det ändå vore så väl.

Samtiidigt som vi pratade en massa så satte vi oss framför datan och tog en massa cam bilder, det råkade bli ungefär 180 bilder men det märkte jag när jag skulle lägga in alla dessa bilder på Facebook när hon hade åkt hem. det var iallafall väldigt underbara bilder och jag är glad att vi tog dem, mste ju ha nåt att kolla på och minnas tillbaka till när hon har lämnat mig och sverige igen ;)
nu kanske jag låter bitter eller nåt men det e jag inte! faktiskt :o
jag är glad för hennes skull, att hon gör någonting hon vill! och jag klarar mig, vi kan ha mailkontakt, jag kan försök skaffa jobb och få en massa pengar och ta mig till Usa, hälsa på hos henne, se mig omkring, har ju aldrig varit där heller, Det längsta jag har varit är Gambia för 2 år sedan.

Vi tog inte bara cam bilder utan vi kollade också på "Hem till midgård" och sedan på youtube, där jag visade henne min nya favvo, Tobias persson. hon tyckte också att han var kul. det uppskattar jag :D
Mat har vi också ätit tillsammans, spagetthi och köttfärsås (och en jävla massa ketchup, det kom bara!), vi var båda hungriga och vi åt med god aptit, det var väldigt trevligt, mamma frågade om usa och grejjer och Puff svarade glatt. det var trevligt som sagt

jag följde henne sedan runt 7 tiden på kvällen till tunnelbanan, hon blev ju tvungen att åka hem, vi pratade kul och så :)

Jag kommer få se henne på torsdag igen, sista gången för iår, för hon ska nämligen komma och kolla på premiären av teater slavas "Tristan och Isolde" som jag och andra vårby gårds barn och vuxna från någon helt annanstans medverkar i, däribland "Frodo". han heter egentligen inte frodo, det e bara ett smeknamn jag kör med då jag inte vågar nämna hans riktiga, men han ser ut som en sån där hobbit/hob (vad faan ska man säga??) fast otroligt lång :O
De flesta e kortare än mig där, eller lika långa ungefär. men det finns nån kanske 2-3 st som är längre än mig.

När folk som är äldre än mig (då pratar jag kanske 30-40 åringar) är kortare än mig så känner jag mig lite "missbildad", neej det e nog inte rätt ord men jag vet inte riktigt vad det riktiga ordet är, men det känns iallafall fel, "jag borde inte se ut så här", jag blir liksom närvös och illa till mods, det här är inte rätt - sådanna känslor :O

Det kanske verkar som att jag inte bryr mig när jag befinner mig i sådanna situationer men det e ju när jag kommer hem som tankarna tar sig till mitt huvud :O

Lite frustrerande.

jag hatar när jag inte kan stava ord, när jag inte vet hur saker uttalas och när jag inte vet i vilket sammanhang de kan användas i, och jag hatar att jag fortfarande inte kan skilja mellan dem/de/dom.
för mig ser det rätt ut där jag sätter ordet men det är tydligen alltid fel, "där ska det stå dem din mother fucker!"

och en till sak som jag hatar och det är blickar som jag inte kan beskriva, alltså om nån tittar på mig och jag inte vet vad blicken människan ger mig betyder. då får jag alltid tankar i huvudet som "varför tittar han på mig?", "vad betyder det där?", "gör jag fel nu eller vad e grejjen??". sådanna blickar får jag hela tiden på teater slava, ska jag ta det som nåt bra eller som nåt dåligt? om jag tar det som nåt bra så kan jag ändå inte komma fram till vad de betyder ändå, för det kan ju inte vara så att han tittar på mig för att han gillar mig, det känns så otrovärdigt, det kan liksom inte stämma. och jag vågar inte fråga heller, man kan ju inte bara komma fram och sticka frågan i nyllet på människan, "varför tittar du på mig??", då blir väl människan rädd och tänker shit och svara istället med en nekande mening, typ "neej men jag tänker bara, blicken liksom råkade hamna på dig" eller nåt sånt, människpor erkänner aldrig at de tittar på någon, och tyvärr inte jag heller, om en person jag gillade skulle komma fram och fråga varför jag tittade på honom och vad blickarna betydde så skulle jag bara skratta bort det och förneka alltihop, "HAHAHAHAHAHA VAH?! nej men gud tittar jag på dig?? haha nej men asså jag sitter bara och tänker, kan liksom inte styra ögonen då haha, sorry ahahha"

Men iallafall jag skulle ju skriva om Puff!! men som sagt hon kommer och kollar, det ska bli kul, jag ska försöka att göra det bästa ifrån mig och inte låta mina knän sumåpa allt, jag ska skita i att det gör ont att sitta för länge på dem och jag ska träna danserna så att jag inte ser ut so ett mongo när det är dags! jag ska göra er alla stolta!

Isa (och troligtvis Jim) ska också komma och kolla på mig på torsdag, antagligen mamma också. herre gud snart är det dags!

jag är hungrig men ska ändå sova bara, ska kanske läsa en tjock bok som jag hittade i tvättrummet hos pappa, helt okejj men lite jobbig att komma in i, har ändå kommit över halva tror jag :D

Lady kom nyss in och slängde sig i min säng, känns jobbigt att schasa bort henne för hon ligger på överkastet, men jag vill att hon ska ligga kvar där med mig men det kommer hon inte göra :O



Denna bild får avsluta det hela, för jag brukar ju säga "Drag och slit" i slutet ;)
tycker det var lite kul att mamma nämnde detta på Facebook, hon tycker även att meningen som jag kom med är jätte bra, jag blir jätte glad när mina föräldrar förstår att det som jag säger faktiskt är skit kul!

de brukar bara tycka att jag e störd när jag slänger ur mig klockrena kommentarer som jag och Andrea brukar nästan kissa på oss av, men denna lyckades jag få mamma att skratta åt. jag fick pappa att dra på munnen åt "Stenålderskit-skämtet" förrut, här om dagen åt nåt annat men jag minns inte vad det var, han gappflabbade iallafall och det som jag sa handlade om bajs...


Drag och slit
-en hunds rännskit

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHA JAA HAN GARVADE ÅT STENÅLDERSSKIT!!!!.... men inte kobrännare xD

2010-08-17 @ 19:14:46
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

Han e lite konstig min pappa ... xD ahahahha

2010-08-17 @ 20:24:35
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0