Fadderian fadderaaahahaaaa!



Sitter just nu i skolan, klockan är ca 13.51 och jag är heeelt ensam!  jag satt här fån början med Elin och Natta men se gick dem, skulle typ kolla om kopiatorn funkar för de skulle skriva ut sina biljetter till "Hair" som jag då ska vara med i ahahha, men sen kom de aldrig tillbaka! jag fattar inte vart dem tog vägen :O
Mina 2 sista lektioner är inställda så istället för att sluta typ 16.45 så slutade jag efter lunch, alltså runt 12?
grymt gött! men måste till skärholmen...hade liksom tänkt att dra med mig Elin men men :(

Fick manuset till "Hair" idag också, jag dör lite till vissa grejjer...eller ganska många grejjer! flummigt som faan, skrattar så att ögonen tåras ahaha

men aja jag får sitta här i min ensamhet och vänta, vänta som aldrig förr...
vad ska jag göra? vill inte gå själv till The body shop med min hitler väska som väger som 45 kossor.

varför lämna mig helt ensam? ni sa ju att ni skulle komma tillbaka?

rasa stenar, rasa!

vart sitter köttfärsen på en ko??



GAAAAAAAAAAAAH MIN HJÄRNA FÅR KORTSLUTNING, SÄG INTE ATT NI SKA KOMMA TILLBAKA SNART NÄR NI INTE GÖR DET! jag kan liksom gå nu om jag vill xD

vart e ni??

hallå, hallå, hallå, hallå, hallå, halllååå, MEN HAAAALLLÅÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅÅÅ!! SVARA!!

äsch palla, får sitta här då...men jag vill gå!! jag får ryck i benen, kom inte nära mig jag kan råka slänga ut med benen hahaha
adjö för fanken



Drag och slit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0