fortsättning i guess...



jaa det här fick jag av min andra gammelmoster, ett armband som det står sofia på och en slags väska so´m jag tror kan användas som plånbok? ahah :)

men det här är inte det ända jag har fått...har även fått finna örhängen av isa och ett sött armband av hennes boyfriend, haha har även fått en fingervibrator från jessica xD men den verkar vara sönder? för den vibrerar inte när jag trycker å knappen...har inte vågat använda den ifall det gör ont ahah! sorry jessica ;D

jaa imorrn är det söndag, då ska jag till far min och då ska jag få resten av mina julklappar :D

just ja, har fått 200 kr från min faster...så nu har jag 700 kr till min tatuering, en liten spurt på vägen :)


aja nu ska jag dra, ska typ kolla på "Lilo och stitch" med söstra mi


Drag och slit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0