Fuck it



Jag är hungrig, trött och mega turbo irreterad!
jag sitter i skolan, har egentligen slutat men jag tror inte hjag har mina hemnycklar till mamma med mig så jag sitter liksom hellre i skolan och väntar på att få åka hem än att sitta utanför porten och frysa häcken av mig, fuck it säger jag bara på det!

och då tänkte jag när jag kom på den briljanta idén att stanna kvar så tänkte jag att "heey jag kan göra rester nu, det skulle ju vara bra!!"
men tro inte då att man kan komma in på skolans fucking hemsida!!! alla hemsidor förrutom just skolan hemsida, och utan den så kan jag inte komma in på fronter, och på fronter finns ju uppgifterna! och jag kan inte göra nåt hemma heller för det e väl klart att jag inte kan komma in på word på min data, köpte liksom en data så att jag kunde plugga på den men det e ju grymt omöjligt, hur ska jag få ihop allt?? jag får panik! måste kunna göra i skolan nu!

eller så får jag skriva för hand och sen skicka in under jullovet från en annan data....men jag e så sur för det var ju just nu som jag kände mig mega duktig!

jag hatar när allt sånt här händer när man känner att man redan kan explodera av svält, jag e såååååå hungrig!

jag hatar allt och alla, faan låt mig va! ge mig word istället, eller gör uppgifterna åt mig så att jag kan nå VG i Svenska B. jag hatar att jag inte kan få högre betyg än MVG på nåt ämne. högst e jju VG, har typ fått MVG på nåt prov men aldrig på ett slutbetyg, därför blir jag sur på andra som typ gnäller på att de BARA har 4 MVG, och resten VG.
vad e det att gnälla över? du får ju högt poäng! nej fuck you säger jkag bara, don´t mess with pizza när hon is hungry!


men idag ska jag iallafall få hjälp med matten, det e ju alltid nåt...och så tänkte jag skriva kladd och grejjer till mitt tal i svenska som jag ska hålla på fredag, torsdag rensksriver jag, gör powerpointen och skriver ut å grejjer! idag kände jag mig verkligen duktig



Drag och slit!

Kommentarer
Postat av: Jess

söt du är, lät lite fel där hahhaa. "hatar att jag aldrig får högre än mvg" Vill du ha Mvg + + + + + + ???? :D :D HAHAAH!Du är duktig på andra saker, saker som gör dig till du Miranda. Betyg spelar ingen roll, folk som suger får mvg så det betyder inget!

2010-12-16 @ 00:15:20
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

hahahaha när jag e irreterad tänker jag inte på vad jag skriver xD men jag menar jag vill ha högre än vg då :D naaaw tack

2010-12-16 @ 19:50:03
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0