Sleepless in Vårby...



Måste säga att jag blev väldigt glad igår över att Jay vann idol, lite min förtjänst faktiskt eftersom att  jag liksom ringde in 4 gånger, bla. en gång för att visa sofie hur han sa när man röstade, men jag vet inte om hon uppfattade så mycket eftersom att hon helt plötsligt var astrött och typ dog i min soffa, så på natten långt efter finalens slut så vek vi upp sofforna till sängar (jag har då som sagt 2st bäddsoffor i mitt vardagsrum), sofie vaknade någon gång ibland, några gånger under nattens gång men senare sov hon hela tiden, jag låg och kollade på nån ful skräckfilm där "The bad guy" var prima vara. det var nåt med ett hus som hade varit ett gammalt mentalsjukhus eller liknande där de hade utsatt patienterna för hemska metoder som oftast ledde till döden, på det sättet var den äcklig och hemsk, filmen alltså men när de här döda grejjerna dök upp så skrattade jag, lite lama och fula effekter, men det e nog bra att det inte var värsta läskiga grejjen, det hade jág nog inte klarat.


Men nu över till anledningen till att jag skriver, jag är pigg men ändå lite trött, jag kan inte sova, jag vet inte vad jag ska göra! jag somnade idag när jag skulle vänta på att Family guy skulle börja, det kanske var runt 19.30, sedan kom mamma till mig runt 22.00 och sa att hon skulle ut med Lady och att jag skulle lyssna ifall Annmari vaknade (tror jag, kommer inte alls ihåg för jag dåsade till lite) tittade även på slutet av sex and the city, filmen alltså. sen dess har jag varit klar vaken, har tittat på 8:de avsnittet av "Våra vänners liv" på SvtPlay och även lite andra saker, allt för att bli trött och vilja sova! men då ska det såklart bli varmt, jag ligger just nu i sängen i ändast T-shirt och trosor och har öppnat fönstret, vilket resulterar till att jag hör hur människor går där ute, vilket jag tycker är väldigt konstigt för att klockan på min data visar tiden 04.02. om några timmar ska jag upp, har sagt ja till mamma att följa med på Fryshusets julfest, man brukar tydligen få god fika och fina presenter. både stora och små. jag hoppas då på nåt för läpparna för den som jag har (som e från apoteket...) suger nötkött! hatar den, hatar lukten...luktar som jordgubb och jag hatar lukten av kostgjord jordgubb, det ska vara färska jordgubbar. jag klarar bara sådanna som man har plockat själv, eller ja sådanna som säljs färdigplockade i affärer. dem andra tycker jag inte om, joghurtens smak har jag tröttnat på, den får mig att må illa, glassen smakar skit det har ingen smak av jordgubb, och godiset är asäckligt. Nej så här ska det vara i sådannafall, man ska ta joghurt med äkta jordgubbar som man kanske har skärt i mindre bitar, samma sak med glassen! när det gäller godiset så tycker jag inte om godis i överhuvudtaget...jaa förrutom naturgodis då, nötter och sånt e ju gott. MEN JAG GILLAR INTE DE TORKADE JORDGUBBARNA!! det får heller inte vara jordgubbar i min chocklad, bara om man kanske doppar själv hela färska jordgubbar i smält chocklad, det låter fan gott!! förresten, jordgubbssaft tycker jag inte heller om.

Jag känner hur handlederna värker när jag skriver det här, får liksom ta pauser hela tiden, bara att skriva det där var 3 pauser, där jag fick knäcka lite 1 gång. vänta ska knäcka en gång till! det är en obehaglig känsla, det ända jag kan göra nu är väl egentligen att stänga ner datan och försöka sova, men det går inte.  jag kommer inte kunna somna, jag ligger och tänker på annat, just nu tänker jag på den där otroligt heta grejjen  "Harry Potter och dödsrelikerna, del 1", då pratar jag inte  om Daniel Radcliffe, mest för att han inte e het i mina ögon. och konstigt nog tänker jag inte heller på Rupert Grint som jag faktiskt tycker är het.

 

tänker på han!! rollen heter typ "Scabior" eller nåt liknande, minns dock inte vad skådespelaren heter...Nick Morian eller nåt, nåt i den stilen! ashet i filmen men inte fullt lika het i verkligheten, då har han mest något sött över sig. han dock 40 eller äldre, sjukt!

 

grejjer som jag inte har matrial till :O

 

hade man inte vänner i grundskolan som iallafall försökte ta hem matrial till sina sjuka vänner? eller berättade saker, det här med provet var liksom bara en slump att jag fick reda på! jag hatar alla filmer nu känns det som, de e så himla orealistiska! allting som de visar är bara nonsens! DET FINNS INGEN MAN SOM ÄR DEN RÄTTE!! och det finns ingen som kommer hem med läxor och böcker, och alla fucking repliker man drar är inte lustiga och man hör inte skratt i bakrunden efter att man har sagt det!

aja, tänker ändå bli skådespelerska HAHAHA

nej tack och god natt, kanske hittar en mysig radio kanal på mobilen att lyssna på, aj min hand

drag och slit!


Kommentarer
Postat av: Andie

hahaha - hetingen från harry potter :D

2010-12-12 @ 13:35:46
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

mjau på han, inte bryta av kön där inte ;D

2010-12-12 @ 23:36:34
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0