Dangerous Pizza




Jag befinner mig fortfarande i skåne och man kan märka väldigt tydligigt att jag inte är härifrån och då syftar jag inte på min "dialekt"! eller dialekt? har jag äns någon? känns inte som det...vill ju ha liksom "äkta" stockholmsdialekt men jag är för fattig för den, jag får nöjja mig med någon blandning av innerstad/rent/blatte/wannabe göteborska/same svenska! jätte kul liksom...

men som sagt, inte det utan att jag beter mig som en stockholmare, iallafall idag eller nyss när jag och min styvmamma var och handlade mat i mini ica med skyhöga priser och dåliga morötter, då bettede jag mig som en östermalmstant! för det fanns en hylla med böcker där det stod att "Böcker märkta med P kostar 49 kr st", det tyckte vi var bra eftersom att de andra "vanliga" böckerna kostar annars 76 kr. Min styvmamma valde en p-märkt bok och vi gick för att betala, men när vi skulle gå så kontrollerade styvis kvittot och såg att de tagit 76kr för boken iallafall! hon ville skita i det och gå vidare men jag tog boken och kvittot och ställde mig i kön igen, men tjejen som satt i kassan var sjukt bitchig! tanten som stod framför mig förstod inte riktigt vart hon skulle dra sitt ica kort (jag förstår henne för den där apparaten som de har där ser lite mer komplicerad ut än vanligt) 
och då så slet bitchen kortet ifrån henne och tröck in den skit hårt i apparaten, den kunde liksom ha gått sönder!
sedan när det var min tur så tänkte hon ta gubben/mannen som var efter mig! asså wtf!

då så höll jag fram boken framför näsan på henne för att visa att det var min tur och sa "heeejsan vi tog den här boken därifrån som det står att p-märkta böcker bara ska kosta 49kr men du har gjort så att vi fick betala 76 kr"
då säger hon nåt som "jaha" och börjar fiffla och foffla, sen så ger hon boken till en annan som jobbar där, en blond kille och ba "jag hittarrrr inget peeäää" och då blev jag sur å sa "men den e ju fan där på framsidan" och då sa han killen "jaa på framsidan" och pekade på P:et. sen så fick han fixa det och så fick vi tillbaka 27kr, då blev vi glada och gick därifrån.

och så gör tanter också, de e så jävla petiga! fast om de tagit typ 1-2kr mer än vad de ska så skulle tanterna också säga till, liksom brööööl.

med rubriken så menar jag att jag kan smälla till när jag blir arg å det offentligt hahahah!


bilden har andrea gjort, grymt gjort!! och tack :D


drag och slit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första: faan va scary du är! För de andra: man ser inte din text, för den sitter ihop xD

2010-07-23 @ 20:35:25
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

hahaha asså jag såg det nu :O det hände nåt sjukt när jag ladda upp den, jag hade skrivit med liten text :O



man tackar, det e liksom meningen ;)

2010-07-23 @ 22:21:45
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hahahah "Dangerous pizza" :D

2010-07-24 @ 13:19:02
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

namnet passar så jäävla bra asså xD

2010-07-25 @ 01:28:22
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

namnet passar så jäävla bra asså xD

2010-07-25 @ 01:29:44
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0