Den ville simma

 

Idag var jag med Andrea, vi stack först till stan för jag ville ha ett par hjärtsolglasögon, vi hade lit svårt att hitta men sedan så hittade vi ett par :D dock likadana som andrea själv har men jag köpte dem ändå.

sedan fick vi för oss att sticka till "Råcksta", men när tåget stannade där så upptäckte vi att i varit där en gång förrut men dissat stället för att det var tråkigt där, det tyckte vi idag också så vi åkte vidare till johanneslund eller vad det nu hette, men när tåget stannade där så ville vi hellre åka till kristineberg för från tunnelbanan så hade vi sett när vi åkte förbi att där fanns det något slags miniberg brevid vattnet som man kunde sitta på, vi tyckte det såg mysigt ut och åkte dit.

där satte vi oss och tog en massa bilder och hade det mysigt, men helt plötsligt så ramlar min mobil ut från fickan och åker i full fart ner mot vattnet, jag sitter kvar och skriker medans andrea försöker springa efter och rädda den, först trodde vi att hon skulle lyckas när den låg helt stilla precis vid vattnet och precis innan hon skulle ta den så kom en minivåg och mobilen åkte i. andrea fiskade upp den, men den är värdelös nu. den dog, drunknade liksom :O RIP min mobil! är lite arg över att jag la den i fickan och inte i väskan som allt annat.

aja det löser sig med mobilfronten, bara jag slipper ha annmaris mobil för det vägrar jag!! jag klarar knappt en dag med den, skit jobbig, äckliga knappar och jobbigt ljud och den låser sig hela tiden. skit påå den säger jag bara :O

 

aja det var kul att vara med andrea iallafall, får göra om det (förrutom tappa mobilen i sjön) efter jag kommit tillbaka från skåne ;) bröööl vad ska jag ta kort med där då?? :O aja :(

 

drag och slit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0