I brist på att skriva nåt vettigt

 

var på allsång igår och det var mys, idag har jag inte äns hunnit klä mig och klockan är redan halv 2 på eftermiddagen...seg jag äe, får börja gå och lägga mig tidigare för att orka upp tidigare på morgonen. men eftersom det inte hunnit hända något idag så ska jag lägga in en sån där grejj som de flesta gör, typ sån där lista som man svarar på frågor (a)

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Anders Lundin kom både under genrepet och när de filmade och räckte fram micken till mig :D -fast först trodde jag att han dissade oss..

Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade, yeah!

Vad gjorde du för 15 min sedan: kom hem från allsången (a)

Det sista du sa högt: "ååh vad dååååligt!!" -kommenterade ett program på tv:en hähä

Det senaste någon sa till dig: "vi går nu" -mamma stack till stranden å jag stannar hemma för jag ska köpa en kabel till datan, kanske måste börja fixa mig...fast jag vill ju ducha först gaaah

Vad har du druckit idag: blåbärssoppan som blev kvar från igår

Vad var det senaste du åt: youghurt med ähm flingor

Vad var det senaste du köpte: otroligt mycket mat haha

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun för faan :D som bajs

Vad är det för väder hos dig nu: har inte kollat ut men typ varmt?

Godaste glassmaken: pistash..eller kokos! eller jaa men typ dem å gammaldags vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: neej, man kan gilla någon man ser bara så där men man känner ju inte människan, man kan säga att man är kär men det e bara en galen tonårs förälskalse som kan drabba folk i alla åldrar ;)

Sover du tungt: hm..jag snarkar iallafall, tydligen

Drömmer du mardrömmar: inte ofta

Trivs du med ditt jobb: gymnasium haha

Favoritklädsel: något som e snyggt och skönt på samma gång

Favoritlåt just nu: hm vet inte :O gillar roliga låtar, nån av owe kanske ;)

Vad ser du om du tittar till höger: en atlas som jag lånade från skolan i mellanstadiet men glömde liksom lämna tillbaka den (a)

Vad gör dig glad just nu: att det e sommar :D

Vad ska du göra härnäst: kanske ducha

Höger eller vänsterhänt: höger, men typ lite både och tror jag...

Humör just nu: trött jävel ahah

Favoritgodis: Choklad ... fast jg räknar inte det som godis brööl

Kläder just nu: nattlinne haha

Sommarplaner:  jaa du

Hur många kuddar sover du med: 1, ibland ingen alls

Spelar du något instrument: försöker gitarr

Morgon eller nattmänniska: hm hela dagen människa

Vad är viktigast för dig: mycket

Är du kittlig: näääh *host*

Snarkar du: tydligen ahaha

Stjärntecken: vattuman, yeah!

Äckligaste insekten: gräshoppa och fjäril

Längtar du mest efter just nu: sällskap









bara för att mitt senaste fotomapp på datan heter "stenåldersskit" ;)

neej nu ska jag göra något vettigt, ikväll ska jag kolla om de lagt upp gårdagens allsång på webben, de har inte gjort det än iallafall, förra tisdagen var de skit snabba med det :O

aja baaaj


Kommentarer
Postat av: Sofie

ahahhaha ja kmr ihåg när du berätta om att du tyckte att fjärilar var äckliga djur hahahah xD

2010-07-10 @ 04:08:57
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

HAHAHAHA ASSÅ GAAAAH JAG HATAR DEM HAHAHA

2010-07-14 @ 21:14:16
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0