PÄÄNTOFFLAAAH

 

av rubriken att dömma....
JAG ÄR I SKÅÅÅÅNEEE BRÖÖÖÖÖÖL ELÄLÄLÄLÄLÄLLÄLÄLÄLÄL HIA HIA HIA HIA *sploff* aaaaaaaaaaaah.

jag har inte såå mycket att berätta egentligen men jag gör det ändå, berättar alltså xD
I måndags (12 juli) så satte jag och min pappa/styvmamma/2 brorsor oss i våran vackra röda skåa (bilen alltså) och började dra oss neråt mot skåne land, vi hade bestämt  att jag och mina brorsor skulle titta på film på min data i bilen, jag hade liksom förberett allt  för att det skulle bli möjligt, liksom dragit med mig andrea till skärholmen och köpt kabel och allt, men när vi sätter på filmen så hör vi ingenting, absolut ingenting! ljudet var liksom på högsta, man hörde bara om det var musik i filmen eller om de skrek., jag fattar inte, ljudet funkar jätte bra när man är hemma :O 

 

då tänkte jag att vi kunde ta lite bilder av oss med min cam, fast det gick inte så där jätte jätte bra...



nu när det e sommar och varmt så kan jag inte ha utsläppt hår, det funkar bara inte, jag dör! så jag går runt med frillan som på bilden ovan, allt hår bakåt i en liten boll. jag ser nästan lite korthårig ut :O

Här i skåne är det tydligen vattenbrist och jag har inte duchat sen jag kom hit :O lite äckligt eftersom att det är så fruktansvärt varmt :O

fast igår var jag och badade, då duchade jag! så kag ljög lite där, ursäkta mig så mycket!
vi gick till en utomhus bassäng som finns här i hammenhög, inte så långt från där farmor och farfar bor, fast det var lite dyrt för vi fick betala 206 kr för att inte få göra någonting typ :O
för det var nämligen simmskola i båda delarna av poolen :O
och det stod ingenstans om det,  vi blev lite sura över det, sedan så började det regna, det var några som drog då fast inte alla, tyvärr inte simskolan liksom :(
men sedan så kom en mini åska bort åt helvete och då börjar badvakterna/simskolelärarna att skrika hysteriskt att alla skulle upp, utan förklaring liksom, alla blev helt paffa.
min styvmamma sa att det kan bero på att det kan komma en blixt och slå ner i vattnet, men även hon tyckte det var konstigt att man inte fick bada eftersom att mini plutt åskmullret hade hörts i tjottahejti, de sa att vi inte fick bada på 1 timme :O

då passade vi på att äta, som tur var så behöve vi bara vänta 1 halvtimme.
fast nästa gång vill jag ändå åka till någon strand, det var liksom inte värsta grejjen att vara där, jag vill ha vågor och större yta....OCH SAND :D

idag har vi varit hos mina kusiner som ska öh flytta någon annanstans i skåne, det nya huset (som de för övrigt tittade på idag och fick idag) lät väldigt fint när min faster berättade.
det var väldigt trevligt faktiskt, jag har inget att tillägga för jag har lite torrgrejjs i hjärnan just nu (a)

neeej vänta måste bara berätta om en bok jag försökte läsa igår när jag skulle sova,
den sög! språket var värdelöst inte alls fängslande liksom, jag läste bara vidare för att jag inte hade något annat att göra för att få mig själv sömmnig, och det handlade om en 13 årig tjej typ och sättet som de pratar på är på vuxet sätt, inte som en 13 åring! jag blir så sur! det ända bra är typ när författaren beskriver morsans alkoholism lite grann men även det har sina brister, alltså beskrivningarna. jag vill liksom bara skrika.


just nu så har jag en stroff eller citat från en tomas ledin låt i huvudet, första frasen i "inatt är jag din", meningen "dra ner rullgardinen" snurrar runt och jag skrattar till lite grann hahahahaha :)

fast den e fin/bra ändå :)

drag och slit


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahah jag kan inte heller ha utsläppt, så jag går runt med en dreadsboll på huvudet istället xD

2010-07-14 @ 22:18:32
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

hahahaha snyggt ju :D ELÄLÄLÄLÄLÄ

2010-07-22 @ 20:17:33
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0