hepp hepp




Den kvällen som jag gjorde den här otroligt korta videon så var jag väldigt trött och tyckte att allt, precis allt! var skit kul, jag satt och skrattade åt att mitt garn ramlade ner på golvet och att svanskotan höll på att ta kål på mig.
och så tyckte jag att den här videon blev ett mästerverk, att alla skulle gilla den, typ älska den! och skratta ihjäl sig lika mycket som jag gjorde

men nu när jag är pigg, så är videon helt plötsligt något väldigt tråkigt... xD

tänk vad man kan ändra uppfattning på saker bara av att vara trött eller inte trött!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahahaha jag är nog lika lättroad som du var då, för jag garvade xD Gillar att du ser ut som om du kommer börja asgarva i början HAHAHA!

2010-03-28 @ 21:21:49
Postat av: Pizzaaahahha

HAHAHAHAHAHAH xD

asså jag hade skitkul åt mig själv, fick ta om det där tusen gånger för jag skrattade innan!!



asså älskar när man är där, och sen inte e det ahahha

2010-03-31 @ 21:11:34
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0