Så ge mig min styrka




Jag har haft väldigt svårt att skriva på sista tiden, det är liksom som en torka som drar över min hjärna, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. för det gäller liksom inte bara bloggen utan det gäller i mitt vardagliga liv också. som när jag ska skriva uppsatser! det tar säkert 1 timme att bara komma på den allra första meningen! det är lite synd tycker jag, och sedan så skulle jag vilja skriva berättelser men där är ju torkan som värst...det är liksom sahara öknen där och stora konstiga bollar flyger över som i öde western filmer.

vad ska jag göra åt saken?? jag vill ju verkligen skriva!
fast jag tror jag har kommit en liten bit på vägen att bli duktig på att skriva, jag har nämligen hittat min inspirations källa! nämligen Thåström :D
Hans låtar får mig att tänka till och skriva saker, såå hans skiva som jag har här i bokhyllan borde göra susen!

Så det är min styrka?
eller är jag bara naiv nu som tror att det faktiskt kan funka?
jag vet inte, det ända jag vet är att jag har fått någon konstig smak i röven...har suttit för länge på den här stolen framför datan, men ändå är den mjuk :O

På Onsdag ska jag på ett infomöte om Polen resan som jag gör efter påsklovet, ska bli jätte kul! JAG SKA FÅ SE AUSWITCH ELLER HUR DET NU ÄN STAVAS!!!

Eftersom att jag är så här lycklig så ska jag skriva ner några skämt, som jag gapskrattar åt heeeeela tiden!!



Varför dog mammutarna ut??
svar: det fanns inga PAPPUTAR!!



En myra och en elefant gick på en bro, den rasar och dem faller handlöst ner, då säger myran:
"det e bara för att vi e två"

En elefant är ute och går och råkar trampa ner en myrstack, ilskna myror flyger upp på honom, han skakar av sig alla förrutom en, då skriker alla myror nere på marken "STRYP HONOM!!"


neej nu orkar jag inte skriva ner några skämt mer,
jag kan passa på att säga innan jag avslutar att jag skulle vilja gå, när det är dags, på teater högskolan i malmö!!
har ju gått i stockholm i hela livet så det vore ju najs att se något mer, någonting absolut nytt, gå i skola i en helt ny stad!
visst har jag varit i skåne förrut, väldigt många gånger, men aldrig i malmö xD

ha det gött och var försiktig med saften





btw
bobba rimmar på snorlobba

Kommentarer
Postat av: Sofie, KAAAAAAAAAA

En myra och en elefant gick på en bro, den rasar och dem faller handlöst ner, då säger myran:

"det e bara för att vi e två"



hahahhahahah hade aldrig hört den, dem var ju skitkul ahhaha xD

2010-03-23 @ 20:12:18
Postat av: Pizzaaahahha

hahahahahah jag vet !!!!!!

asså jag dör åt mig själv xD

2010-03-24 @ 07:35:47
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/
Postat av: Andrea

HAHAHAHAHA ÄLSKAR BILDEN!

2010-03-28 @ 21:19:04
Postat av: Pizzaaahahha

hahahahha xD min hand ser fett konstig ut :O xD

2010-03-31 @ 21:13:37
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0