Avkomma



Sitter på msn just nu efter att ha kämpat en stund med van gogh uppgiften, lite svårt när näsan svämmar över, dock inte av snor utan av otrivin! hahaha grejjen e att jag spreyar i för mycket å då forsar det ut igen så nu svider näsan av mängden ahahah xD

På msn så snackar jag med Andrea och hon berättade nyss en askul grejj som jag började skratta jätte mycket åt, ska direkt citera henne!



"vet du - att det finns ett kaffe som ses som en "delikatess" som görs genom att en exotisk katt först får käka kaffebönorna och sen skita ut dom . Sen rengörs dom och görs kaffe av"

HAHAHHAHAHAHAHA JAG SKRATTAR FORTFARANDE! hur e det möjligt?! jag skulle aldrig komma på tanken att dricka bajskaffe :O

"nu skulle det sitta fint med en kopp bajs"
"hej en bulle och en kopp bajs tack"
"har ni bajs? sånt där som man dricker"


- men vad gör du i sandlådan Berit?
- tänkte se om en katt har bajsat ut lite kaffe bönor här



HAHAAHAHHA!

jag måste nästan kolla upp om det finns nåt ställe som säljer det, då ska jag köpa det och ge det till någon som kan tänkas förtjäna det...kanske min lillebror? han gillar kaffe :)


Drag och slit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0