Ett stenras från himlen



Jag tyckte att rubriken lät väldigt poetiskt, gillade det lite grann :)
Men det här är bilden från i Lördags ;) på mig å andreas ahahha. jag ser otroligt överglad ut, asså jag gillar inte hur mitt utseende blev haha, hade varit trevligare om han inte sett så trött ut men man kan ju inte rå för sitt humör xD

jag har kommit på att det e bajsmånga människor jag är lik, så jag har tagit bilder med dem så att man kan se likheterna, det är nästan så att man inte riktigt ser vem som är vem :O

 

 

min favorit är halvdan bilden (a)

 

drag och slit!


Kommentarer
Postat av: Andie

Neee du blev fin på bilden, det är bra att se glad ut!!!



Men jag tycker också haldan bilden är bäst ahahhaha holy crap jag dör xD tycker också den tredje bilden och den sista är mästerverk... AHAHAHA DEN SISTA ÄR SÅ JÄVLA LIK, VEM FAN ÄR HAN ENS ???

2010-11-02 @ 00:15:21
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

hahaha men jag vill ha ett sötare gladmin xD



hahaha asså jag e väldigt stolt över dem :)

den sista föreställer Omid Khansari, en skådis, han var balnd annat med i "Raggadish", väldigt rolig och schysst också..fick chansen att träffa han när min klass var å såg "Monsterkabinettet" på stadsteatern som han var med i å efter det fick vi säga vad som var bra å dåligt ;)

2010-11-02 @ 19:20:18
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0