Fått en ny låt på sången



Det verkar som att jag inte klarar av att sjunga Ugglas "Pärlor åt svin" när jag inte är hemma, det funkar bara där jag är trygg och verkligen inte behöver skämmas för min sköna stämma...asså hemma kan jag göra otroliga ljud, om jag får sjunga högt...annars blir det lite fail hahaha, det kan du höra Andee när jag försöker sjunga "jag ska hans kön bryta av" med thåströms "alla vill till himlen" melodin...

men aja så nu ska jag sjunga den här låten på sången istället, "Wild world" och jag undrar hur det ska gå när det är så snabbt och rappt, och jag knappt kan engelska men det ska gå! jag ska hem och öva som faan! jag kommer ta Frida med storm och hon kommer ba: "vavahvahvahavah..!"
hahaha fy faan vad jag e taggad!!

fick låten idag på lektionen så jag har inte hunnit sjunga den för henne, bara "pärlor åt svin"..min röst blev hes ¨på refrängen hahaha men det e nog mest för att jag e fett förkyld (Elin sitter och skrattar när jag snyter mig...) och just u känner jag kall slemm i halsen, men jag skrattar och ler ändå...känns som att jag har sovit bra inatt, jag lyckades liksom utan problem ta mig upp 06.10, helt sjukt!
hoppas det blir lika lätt imorrn för jag måste antagligen upp samma tid ahha, till religionen <3 hoppas jag får tillbaka min text som jag skrivit, hoppas på högre betyg..

just jaa! jag, Elin och Natta gjorde en redovisning på nutida konst om Claude Debussy och analyserade ett av hans verk, kommer inte ihåg vad den hette på franska men på svenska så är direktöversättningen ungefär "Prommenad längs gator och vägar" tror jag...
Vi hade med oss ett piano och visade skalor och grejjer, Yolanda (läraren) blev jätte glad och imponerad, så gissa vad vi fick för betyg? jaaa ni hade rätt (om ni gissade högt) VI FICK MADDA FAKKING MVG!!!
faan vad glad jag e som hamnade i samma grupp som 2 musik elever ahahha (a)

nu ska jag se om jag kan hitta en övergiven toarulle och ett glas vatten så ska jag och Elin (som sitter brevid mig, helt ovetandes om vad jag håller på med och spelar "röj flaggor" eller vad det nu heter) snart göra oss klara för engelskan som börjar 10.05, klockan är nu 09.45

askul att ha håltimme brööööl :(

jag har liksom sång från 08.30 till 08.50 och sen håltimme... aja tur för mig att Elins piano lektion var inställd, mohahahha!

Drag och slit!

Kommentarer
Postat av: Andie

Hahaha ja du kan göra asgrymma grejer med rösten xDxD speciellt dom där "WAAA"-skriken och operarösten HAHAHA!!!!

2010-11-15 @ 18:52:58
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

HAHAHAHAHHAHAHAHA!!! jag gjorde ett "waaaaa" skrik i tjejernas omkläddningsrum idag ahahaa jag dog av skratt! å isas öron dog ahahah

2010-11-15 @ 20:40:18
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0