I know you wan´t me ;D

 

Jag ska strax lyfta arslet från datastolen och dra mig ner mot Tumba Centrum i pissregnet, sedan ta bussen till vårby gård för att hämta resväska, ska ju till Örebro imorrn (sandra jag e på väg!), sen ska jag ta bussen tillbaka till tumba och jessica hoppar på samma buss i masmo, hon har lovat att hon ska köpa oss varsin Lyxshake på Max, som vi kan dricka på bussen, me like! jag förbannar henne hårt om hon glömmer det...får nog skicka en fet påminnelse på sms till hennes mobil.

sen ska vi runt kvart över 3 sätta oss på tåget mot årstaberg, pappa hoppar på i flempan, sen från årsta tar vi tvärbanan till globen å i globen ska vi köpa grejjer till söta lilla Märta (hatar att sköldpaddan fick det namnet, blev totalt nerröstad...tycker den skulle ha hetat typ Saurus)

 

så det är mina planer för idag :)

måste nog städa också lite i rummet, packa såklart och sedan sätta mig och göra lite matte.

 

drag och slit!


Kommentarer
Postat av: SandbiTch

Yeeeiy! Snart träffas vi äntligen!

2010-11-03 @ 21:36:31
URL: http://thesandriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0