Pizza van Gogh

 

Jag sitter här och försöker skriva en uppgift om Vincent van Gogh, ska även skriva en slags bild analys om hans bild "potatisätarna" eller vad den nu än heter...men det går inte alls bra så jag har beslutat mig för att göra det jag alltid gör när jag inte tycker att nätet hjälper...imorgon ska jag gå till tumba biblotek och låna alla böcker om van Gogh som jag kan komma åt! tycker alltid  att böckerna har mera och korrekt fakta om saker och ting, och är skönare att läsa än en sjävla dator skärm! så det e mitt såkallade "mission" imorrn, visst e jag smart? :D

 

Sen sist så har jag hunnit gå och gifta mig också, hör och häpna! och med en man dessutom, och med man så menar jag verkligen en MAN! han är lite äldre än jag men det gör inget, vi tänker inte på ålder utan bara på varandra eftersom att vi verkligen passar BRA  ihop, kolla bara på vår bild från smekmånaden, vi befann oss i jokkmokk och det var så trevligt, så trevligt så, med min man så fick jag ett barn på köpet, eller ja det e ju hans barn egentligen men nu när vi e gift så får jag agera stymor, vår son heter Arthur och är 23 år gammal...lite konstigt att ha en son som är 6 år äldre än jag själv..men vi pratar inte å mycket om det och därför tänker vi inte på det heller, jag menar jag kan ju vara en sådan där som knarkar antirynkkrämer å försöker se 45 år yngre ut nän vad jag egentligen är ;)

 

 

nej förlåt inget av det där stämmer, ursäkta om ni blev chockade...

 

haha sorry jag e sjuk och rastlös ;)

 

drag och slit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0