Radioaktiva renars slitsamma avskumm


(Bilden föreställer mig och Lady när vi var ute nyss..)


Var och hämtade Lady nyss från hennes hundvakt, vilket förresten är Nattas mamma, det är typ vinter ute, det är lite små snöigt på vägarna och kylan är stenhård! jag undrar varför jag äns använder vantar när det inte är någon skillnad, fingrarna gör lika ont  när jag kommer in.
Och så undrar jag varför hundar aldrig kan tänka på sin matte/husse när man är ute och går dag som denna, och fryser dem inte?
Jag går där med hackande tänder och tjocka kläder med håret flygandes överallt, jag vill bara hem men nej det vill ju inte lady! hon ska självklart gå runt och nosa på allt som man går fröbi fast hon nosade på exakt samma sak dagen innan...och nosade säkert på saken när mamma var ute med henne på morgonen.

Jag är så trött också och slemmig överallt, spelar ingen roll hur mycket jag sover, känner ändå ingen skillnad, försöker nu sitta och hålla ögonen uppe, än är inte skoldagen slut! jag måste till "Rytmik med dans".

 

btw kolla här, jag har hittat min tatoo bil :D

På bilden finns typ färg med, profil, form och själva vingarna :) jag är otroligt pepp på tatuering, hoppas jag får tillräckligt mycket pengar till det till jul och födelsedagen, jag har liksom bara önskart mig pengar...men någonting säger mig att jag kommer få en massa saker jag aldrig tänkt tanken på att jag kanske skulle vilja ha...men aja det e ju tanken som räknas, men jag hoppas på pengar nu när jag inte sagt något annat

 

Drag och slit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0