Så som vi skall må är något man kallar för bedriva otuckt



- osminkade ögon, båda e mina (a)




Det är otroligt kallt överallt, fick liksom sova med alla kläderna på. varför känns sängen som att jag ligger i ett rum på ishotellet? varför tror jag varje morgon att jag är en eskimå?



Idag ska jag sova över hos Jessica, det ska bli trevligt, vet dock inte riktigt vad vi ska hitta på..ska dit till 6, kommer nog komma liiite senare :O pågrund av sltrafiken då..hon bjuder iallafall på Tacos, gott gott gott för jag är hungrig :D     anledningen till att jag sover hos henne idag (eftersom att hon bor i lägenhet så förväntar jag mig att jag inte kommer frysa i natt) är att vi imorrn sticker till globen å åker sån där Skyblablabla :D det ska bli ytterst intressant att se om det kommer att funka, hoppas att inget har frusit fast :)




snart får jag svar på min utredning som jag har gjrt på bup, om typ 2 veckor...den 8 december klockan halv 9 :O
Igår så blev jag tvungen att göra ett läkarbesök där på bup, hon kände på min mage å trodde att jag fick ont för att jag typ spännde mig och så, men grejjen e den bara att jag hatar när folk tar mig på magen, hon gick liksom inte försiktigt fram, helt plötsligt hade jag hennes 2 fingrar på  mitt bröst! men det gick bra med undersökningen, blev dock förolämpad när hon frågade om jag tog droger och så. visst det ingår väl i undersökningen men det känndes som att ämnet aldrig släpptes..men aja!

Jag har tydligen dåligt synfält och måste kolla upp det på vårdcentralen, det kan nämligen vara en orsak varför jag har bytt glasögon på så kort tid, det försämrar annat typ.

neej nu får jag ont i ryggen för jag sitter i sängen och skriver...


Drag och slit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0