Tillbaka från Örebro

 

Jag är då hemkommen (idag faktiskt, 6/11-10) från den här filuren som har sitt hem och sina möbler i Örebro (som ligger i närke, höhöhö).

Vi har haft det otroligt trevligt tillsammans, på bussen till örebro så satt jag brevid en jätte snygg kille så dagen började bra där, sandra kom och mötte mig när jag gick av bussen. hon ville egentligen shoppa men jag pallade inte pågrund av bussresan, så vi gick hem till henne...drog sedan iväg till någon slags pizzeria tillsammans med hennes lillebror, jah tog en kebab pizza och kan ni tänka er vah? de la sallad på min pizza! det har jag aldrig sett förrut, alltså då menar jag typ salladsblad och så, det var ganska gott faktiskt men jag hade gärna helst velat ha utan..ångrade mig faktiskt lite över mitt val av pizza, blev sugen på en massa läcker ost!

Vi har även tittat på "Ronny och Ragge", byhåla 1,2 och 3. jäligt najs asså.
och så har vi sett på "Vampire Diairies" till avsnitt 4 på sesång 2, så nu ligger även jag före sverige i vad som händer och sker i serien, åå vad cool jag är.

Dagen efter så gick vi på shoppingrunda, vi tog även hål i öronen på "Parfym Pia" eller vad det nu hette, för bara 60 kr.

 

Tog ett till hål uppe på brosket brevid det andra då, det fick bli en tröst för att örhänget som satt i flärpen (som man trycker in i örat när man håller för öronen) åkte ut under natten och när jag vaknade på morgonen så fick jag inte in den igen :O jag försökte jätte länge men hålet hade vuxit igen, blev faktiskt väldigt ledsen för det, inte för att det kostat lite mer pengar utan för att jag gillade den, hat liksom gått länge och funderat på att ta hål där, nu måste jag gå och vänta på tills svullnaden har gått ner innan jag kan ta en ny där på samma ställe :(

berättade och visade för mamma idag när jag kom hem och hon ska nu dra med mig dit till stället som jag gjorde det på imorgon och undra varför det blir så och om hon kan få pengarna tillbaka när det inte håller sig kvar där.

 

men aja, jag och sandra har även ätit på donken, det var heelt annorlunda än vad jag är van vid :O det fanns en meny som hette "ÖsK målet" som jag hade ganska svårt att uttala, jag sa "ÖSK målnet" fast man säger "öskåå målet". det motsvarar iallafall "Hockey målet", jag var väldigt hungrig eftersom vi inte ätit sedan frukosten.

 

 

Idag åkte jag då iallafall hem, satte mig på bussen 14.15, eller nej den gick då! jag kom in i den ungefär 14.10 (a)

först fick jag sitta brevid en kille på bussen, satt och lyssnade lite på musik och åt marabous smak "helnöt", väldigt gott och uppfriskande, i Eskilstuna så gick killen av och jag fick platsen för mig själv, jag fick hoppa in till fönstret och sträcka på benen och fötterna. sommnade också lite

 

Men sedan när jag var framme i Stockholm så skulle jag ta ut min väska, då råkade en annan väska komma med och hamnade halvt under min väska på marken, nära bussen, jag ville ta upp den igen men min väska var i vägen så jag blev tvungen att flytta den, och just som jag håller på att lyfta min väska (jag hade jävligt ont i armarna och så var väskan bajstung för att det förrutom kläder också ligger en massa tunga skolböcker) så kommer gubben som äger väskan som jag hade ner, och han säger till mig med smått arg röst "Har du haft ner min väska under bussen??" och jag svarar  med ljus och chockad röst "jaa men.." (ska säga: ja men det var inte meningen, den råkade komma med min väska, var nu på väg att ta upp den igen) och då blir han skit sur på mig och tycker att jag e en hora och en jävla unge och att jag inte behöver vara så nonchalant. jag tänker inte så mycket då utan bär iväg min väska för att inte stå i vägen för andra, då går han med sin fru och visar upp sin väska som om den var helt sönder för henne och berättar hur jag med flit tagit hans väska och slängt under bussen och hur jävlig jag är och inte respekterar äldre och hora och en massa fula saker, jag säger ingenting, jag går därifrån bitandes i mina läppar för att inte skrika högt av frustration och av ilska, när jag gick mot tunnelbanan så såg jag härliga filmer spelas upp för mig, hur jag sakta men säkert torterade gubben, stack sönder honom, ryckte av han kroppsdelar, hur jag långsamt plågade honom! jag tröck in en påle genom analen på honom och den gick igenom hela vägen och ut ur munnen och hans blod skvätte mig i ansiktet och på kläderna, hans skrik var som musik i mina öron. det kändes skönt, det var vackra bilder.

hemskt att tänka så men han flörtjänade det faktiskt!

 

jag blev på bätte humör på tåget för sofie åkte en bit med mig, vi pratade och skrattade,

när jag kom hem fick jag mat och tårta, gott.

 

jag tycker att den där gubben kan gå och dö! jag hoppas att han får prostata cancer!

 

drag och slit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0