Att döpa sitt barn till Mongolin



Kolla vad jag e grymm, jag ser rolig ut å ganska fräsch ändå...för att ha gymmat i typ 2 timmar :D wöööh everybody hurrar för pizza! FIESTA!!

Egentligen har inte bilden eller överskriften någonting med innehållet att göra, (ville mest visa att även fast jag e lite "större" så har jag synliga nyckelben, det brukar oftast vara pinnsmala..eller iallafall smalare människor än mig som har det)

Men rakt in på det jag ville säga!
Det känns som att alla mobbar alla hela tiden! man kan inte gå någonstans utan att se/höra sårande ord, inte kastade på mig utan på andra.
som tex. youtube, istället för att lägga roliga kommentarer till filmen så ska människor skriva kränkande saker till varandra, det handlar liksom inte om "filmen" längre.

För ett tag sedan så satt jag och kollade ett klipp med Jonas Gardell där han kallar Mark Levengood för mumintroll, och kommentarerna nedanför var först typ "haha ååh störtskön", jaa sånna i den stilen.
men sedan längre ner så var det värsta talet om rasim och nazism. hur kom människan in på det spåret av att titta på jonas gardell när han inte har sagt ett ända ord som antyder om kränkning!
Och määniskan som skrev var tydligen från irak/iran trakten...

men det tycker jag är väldigt vanligt, att på komiker klipp så är det alltid rasistiska kommentarer! särskillt till varnadra, tror jag läste på nåt klipp "du ska inte komma här å snacka skit, stick tillbaka dit du kom ifrån"

alltså jag tittar på roliga klipp för att de ska vara just det, roliga! men istället så får man läsa sådanna idiotiska kommentarer från idiotiska människor!
jag har bara lust att söka upp dessa människor å ge dem förbud att få se på youtube...dem e dumma i huvudet!

fast en del kommentarer kan jag skratta riktigt gott åt för att de e så larviga, man kan liksom inte ta åt sig åt deras ord som egentligen e menade som taskiga.

men jag stör mig på när de inte kan ta skämt som skämt, utan måste relatera det till rasism. efter tex. tjockis skämt, då e tydligen komikern värsta rassen å gillar inte tjocka människor. men herre gud! det var ett skämt, man menár fan inte allt man skämtar om..och varför ska människan som tittar ta åt sig när inte äns människan som skämtet var riktat mot gör det?


jag tror jag fått ur mig det jag ville ha sagt, har jävligt ont i huvudet just nu och har svårt att koncentrera mig :O

men imorrn e det skolfoto, pluss spex foto :D då ska jag vara en zombie rocka billy männsika tjing tjong tjang :D
önska mig lycka till ahahah

drag och slit!

Kommentarer
Postat av: TheSandriz

Haha lycka till hörru! Vad sent ni tar skolfoto. Förresten så håller jag med om det där om rasistiska kommentarer. Folk skriver det förmodligen bara för att de vill få uppmärksamhet och så att det leder till en diskussion... Så himla larvigt!

2010-10-04 @ 21:52:55
URL: http://thesandriz.blogg.se/
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

stör mig hååårt på det!!

tackar haha ;D

2010-10-05 @ 19:49:23
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0