En lista kommer här :D



1. Hur gammal är du om fem år?
22, OORAAAH!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
det e morgon nu och jag e hemma på grund av sjukdom...så det e väl hunden som e svaret ;D

3. Vilken är den senaste filmen du sett?
"The Gaurdian" (stavning??) med Achton Kutcher och kevin Costner, OOORAAAH!

4. Vem ringde du senast?
Sofie typ nyss (a)

5. Vem ringde dig senast?
Diana, min styvmamma, men jag hann inte svara :O

6. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"ok" -mycket trevligt eller vad

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
ringa, blir så jäkla stel i fingrarna liksom

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda sedan länge

9. När såg du senast din mamma?
i fredags tror jag haha :)

10. Vilken ögonfärg har du?
bruna, väldigt fina om jag får säga det själv (a)

11. När vaknade du i dag?
första gången 6.10

12. Var tror du att du befinner dig om tio år?
jag hoppas på teaterscenen

13. Vad skrämde dig om natten som barn?
att om jag öppnade ögonen så skulle det sitta en läskig död man på täcket

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
en massa grejjer ahhaha, skrattar just nu!

15. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar dator, oooraaah!

16. Sover du med eller utan kläder på dig?
nattlinne, känn på den!

17. Hur många kuddar har du i sängen?
en, ibland ingen ahahah men aldrig utan rupert!

18. Är du blyg?
beror på haha

19. Tycker du om kaffe?
caffe frappe :D

20. Vad dricker du till frukost?
vatten typ

21. Sover du på någon särskild sida?
vetefan haha :D somnar på ena men vaknar på andra å någon konstig ställning

22. Kan du spela poker?
nope

23. Tycker du om att mysa/kela?
ofc :D

24. Är du en beroendemänniska?
nej *host*

25. Vill du ha barn?
Ja det vill jag, gärna :)

26. Kan du några andra språk än svenska?
yxi kaxi kolme, det betyder nej :)

27. Vad spenderar du helst pengar på?
andra (a) och mat!

28. Äger du dyrbara smycken?
säkert :O

29. Kan du rulla med tungan?
ja det skulle jag tro :O

30. Vad har du för ringsignal?
någon som finns på mobilen :O måste faan skaffa ett minneskort nu

31. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
jaa det har jag nog aahah

32. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
hårsprey

33. Flirtar du mycket?
haha hur flirtar man xD

34. Kan du byta olja på bilen?
nej men nångång hoppas jag :)

35. Vilken var den senaste boken du läste?
Karlsson på taket hahaha, i brist på att inte ha några andra egna som jag inte läst xD

36. Läser du dagstidningen?
ibland på morgonen haha

37. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
wööh lyssnar inte på radio så mycket

38. När var du i kyrkan senast?
oj shit, minns inte :O men jag bor brevid en (a)

39. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
jag gillade Uffe :) å sen så var Henrik snygg och gulligt blyg typ haha å sen var tina skön

40. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
har aldrig campat...

41. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vad menas med extra speciellt (a)

42. Vad lyssnar du på just nu?
sofie som pratar typ ahah

43. Vem såg dig naken senast?
jag typ

44. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
ingen ahaha skriker å skriver då

45. Civilstånd?
singel

46. Är du fåfäng?
blööh?

47. Ångrar du någonting du gjort?
kanske det ;D

48. Hur gammal är din pappa?
snart 40 :O

49. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
tatuering...och flyga luftballong!! och så vill jag ha en papegoja, sköldpadda och gris :D

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
en massa hundar och kaniner haahha, just nu så är det 2 hundar och typ ca 8 kaniner? kanske mindre kanske fler

51.
Sverige när det är som bäst?
jag gillar det året runt fast jag tjatar men det gör jag överallt :D

52. Vad har du ätit i dag?
gröt och knäckebröd, OOORAAAAH!!

53. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
jag gillar mina ögon, hals, mun...haha bröst? xD

54. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Låren, magen ahaha just nu iallafall

55. Vilken är din sämsta egenskap?
lat, ger upp när jag inte kan typ

56. Saknar du något?
Jaa det gör jag nog

57. Är det viktigt att fira födelsedagar?
andras kanske :) jag firar inte längre haha

58. Vad gör dig ledsen?
det e olika från dag till dag ;)

59. Vad gör dig glad?
mycket haha

60. Vad ska du göra i helgen?
hähähä (a)

61. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
sträcka på mig och skrika OOOOOOOOOOORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!


ni som inte vet, "Ooooraaaah!" har jag fått från filmen "the gaurdian" som jag nämnde ahha (a)


drag och slit!


Kommentarer
Postat av: Jess

HAHA denna lista känner jag igen ;) hihi

2010-10-07 @ 23:02:47
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

höhöh gör du? (a)

2010-10-10 @ 20:38:46
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

höhöh gör du? (a)

2010-10-10 @ 20:39:28
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0