Höstlov det gillar jag :D



Igår var jag tillsammans med Sofie i Södertälje på "Trombon", där klockan 19.00 (vi var där lite senare pågrund av buss som körde förbi sofie och pendeltåg som fastnade typ :O) så stod "farbror blå" och sjöng, inte för att jag egentligen har hårt talas om gruppen men sångaren känner jag mycket väl till, Andreas Nilsson nämligen :) var väldigt underbart att få träffa han live, efteråt så gick jag (tog väääääääääldigt lång tid) fram till han sa lite snabbt
- "ähm ni var jätte bra, öh du sa på facebook att jag skulle ögh komma å nu är jag här och det var bra och kan jag få en kram?"  under hela tiden så kollade han på mig med en min som visade att han försökte hänga med i det jag sa, försökte förstå mig haha xD sofie tog en bild av oss, han såg trött ut å jag såg överglad ut...jag kanske visar den här sen...
Efteråt så var jag å sofie galna som vanligt, högljudda och hungriga..mat är det ända vi verkar göra när vi ses, eller ja äta den iallafall xD
Hon sov sedan över hos mig, och idag så vaknade vi tidigt. först hade vi inget att göra, vi satt och fixade/laddade ner musik till min pappas mobil och sedan min. efter lunchen kom vi på den fina idén om att vi skulle gå och ta hål i öronen :)
först gick vi ner till Tumba Centrum, men där tog e inte hål där vi ville ta hål så vi stack till skärholmen till frisörsalongen "clipzo", där kostade det 150kr om man tog 2 hål..så vi tog 2 hål var.
jag tog i flärpen/locket och uppe i brosket :D det först nämnda gjorde bajsont haha och det ömmar fortfarande.
efter att ha tagit hål i öronen så var vi helt slutkörda, tror "smärtan" snodde all vår energi...

Imorgon är det Måndag och då börjar Höstlovet på riktigt, på torsdag sticker jag till Örebro och det känns jätte najs :D snart får jag liksom träffa Sandra igen

Drag och slit!


måste försöka träffa Andrea också känner jag, hoppas jag får tid över någon dag :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0