I hopp om att glömma mina skitiga känslor...

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel?
ofc
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? både ja och nej, man kan börja gilla någon av att bara titta på den, få en såkallad "tonårsförälskelse" men det är ju inte äkta kärlek..(känns mycket bekant att jag skrivit det här förrut)
Hur många har du varit kär i? tror inte det varit äkta..så typ ingen, men många har jag diggat utseendet skarpt på och några bara lite
Är du kär just nu? - tror inte det

- Tio frågor om dig själv

Namn? Pizza ;)
När fyller du år -
30 januari
Några piercingar? - närmaste är väl öronen, 2 töjningar (12 mm var) och 4 vanliga hål allt som allt (2 i vardera)
Vad har du på dig just nu? svarta jeans legins och ett långt randigt linne...jaa och mina glasögon förståss, och underkläder
Vilken årstid är bäst? det är olika från dag till dag, just nu tänker jag på vintern..då det är mycket snö.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Typ... Vakna, gå och äta en god frukost
Vad tycker du mest om hos dig själv? - mina glasögon
Vad är du bra på? - trycka in känslor när jag visar mig offentligt, dölja mig bakom falska leenden och hopp
Vem älskar du mest på denna jorden - gissa
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
- ensam i sängen, tillsammans med nåt mysigt djur, men någon annan får gärna sova i samma rum om den verkligen vill ;)

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?: det vet jag inte längre...
Vem är den roligaste av dina vänner? de som kan få mig att skratta, på riktigt..och de e väl alla
Vem är snyggast av dina vänner? - jag har svårt att kalla folk jag känner för snygg
Vem är mest partyprisse? - alla som festar är det
Vem är den du helst har filmkväll med? alla
Vem av dina vänner är mest "evil"? neej tror inte det finns en sån ;)   (haha tråkig jag är)

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Mamma kanske
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? skulle tro det
Vem är farligast i din familj? jag
Vem ser roligast ut i din familj?- alla har sina utseenden och de ser inte direkt roliga ut, fast när syskonen var nyfödda såg de ganska fula/roliga ut ;)
Vem är coolast? min pappa, för han har också töjning i örat nu
Har ni något husdjur? allt som allt, hundar, kaniner, grodor (pappas) och ormar (pappas)
Mest gemensamt med? - vete faan
Underhållningen? - beror på
Sover du oftast med? Ingen av dem vill sova med mig
Roligaste kvällen med familjen? när alla är lite allmänt flummiga

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej


Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 18-19
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? ingen har hunnit ha någon tror jag
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? jag tycker det är fult med namn tatueringar...
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? rocka billy, och kanske lite små nördiga haha

10 frågor om idag
Vad har du gjort? vaknade hemma hos sofie, åt och sedan hem...sen typ ingenting, tittat på film med annmari
Vad ska du göra ? sova snart
Har du gjort något dåligt idag? njaaa
Vad har du ätit idag ? hamburgare, kyckling
Har du duschat idag? Neej äckliga jag
Är du trött nu? på mig själv, ja
Vad händer i morgon? kyrkan å sen hem till pappa
Går du i skolan? jo då
Har du varit i skolan idag? lördag..

- ANNAT

Hur mår du just nu? - konstigt
Har du piercat dig? - hål i öronen som sagt
Är du hungrig nu? nej noll matlust
Vad är klockan nu just nu? 01.40
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? ja du, här och facebook

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? mamma typ
Vem ringde du senast? ingen som jag minns, sofie kanske för att berätta av hon å jag skulle se på idol tillsammans
Vem sms:a till dig senast? jessica, men jag kunde inte läsa det för min mobil e konstig :(
Vem sms:a du till senast? minns inte...

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -
5 minuter sedan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? kanske 1 vecka sedan

- ÖVRIGT

Gillar du punk? - beror på vem som sjunger, kan ju inte gilla låtar som jag inte vad de sjunger om :) men jaa jag gillar genren
Har du sminkat dig idag? neej har från igår

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?
lyssnade på thåström nyss men inte längre, kan inte koncentrera mig på skrivandet när jag hör något annat ockå
Vilket är ditt favoritband/artist? Thåström, Buddy Holly, Elvis Presley, Magnus Uggla (haha) och Owe thörnqvist ;)  Robert Broberg är ockå lite mysigt att lyssna på
Vad gillar du för musik? olika ;) men absolut inte hip hop och Rnb

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
skulle tro det
Har du fler än 3 jeans? njaa
Har du fler än 5 tröjor ? - ofc

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? jo då
Använder du wax? har gjort
Använder du ögonskugga? när jag orkar
Använder du kajal? aa
Använder du hårspray? När det är absolut nödvändigt
Använder du volymspray? behövs faan inte
Använder du mousse? har hänt
Använder du deodorant? klart
Använder du skinspray? vad e de?
Använder du parfym? när jag har lust, inte ofta
Använder du läppglans/läppststift? vaselin
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? ja
Uppsatt hår eller hängande? uppsatt är inte lika varmt
Plattar/lockar du håret varje dag? låter det vara som det är
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? ähm nej

KÄRLEK
Är du kär just nu?
det skulle jag inte påstå
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? nej
Är du romantisk? tror inte det
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? är inte den typen
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande kanske?
Har du varit tillsammans med två samtidigt? skulle aldrig falla mig in
Vem sov du senast bredvid? sofie, vi delade soffa
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? det är ingen som sagt det än



jag är fortfarande nere, den här listan var mest jobbig att göra


btw fick den från sandra ;)
saknar henne


drag och slit!

Kommentarer
Postat av: SandbiTch

Saknar dig med :( Vi måste träffas snart! Btw, vrf svarar du aldrig på sms som jag skickar? :O

2010-10-17 @ 14:00:12
URL: http://thesandriz.blogg.se/
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

min mobil e körd, så jag kan inte se dina sms...kan inte heller skicka :O

2010-10-17 @ 19:38:51
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0