Jag fäller in mina vingar, mest för att jag inte längre har några



"Det är nånting du lämnat kvar
En doft av alkohol och sav
Och nåt du aldrig får tillbaks
För på mitt golv bland skärvor o glas
Finns en bit av ditt hjärta kvar
Och alla tusen mirakel
Som jag lova dej en natt"

"Mitt pussel blev aldrig klart
Jag ser ditt hjärta brinner svagt
Som en cigarett i mitt askfat"

"du köper din väg till himlen
du betalar kontant i himlen
du köper din väg till himlen

kan du inte byta ut ditt liv så byt kanal
lyckan bytes ut lika lätt som ideal"






genom att bara se dessa urdrag från 2 st thåström låtar så skulle nog folk kanske kalla mig deprimerad eller störd, men det är också därför att de kanske läst mina tidigare inlägg..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0