Lite halvt smått irreterande dag :O men ändå naaajs



Dagen började med att jag kom för sent, men det var absolut inte mitt fel! jag missade bussen bara men det var för att den första bussen var sen så då missar jag såklart 707 OCH 738, det e lite surt att båda bussarna som jag kan ta för att komma till skolan går exakt samma tid...typ ibland 1 minuts mellanrum :O

Men jag kom iallafall till Relgionen, där de höll på att snacka hinduismen..väldigt intressant..jag diggar läraren å jag diggar ämnet :)
Vi fick tillbaka våra läxor som vi hade gjort, man skulle skriva en A4 (jag skrev 2..) och där besvara frågorna "vad meningen med livet är för en själv" och "om man tycker att vetenskapen har förstört världens mystik".
Jag fick VG, bra betyg egentligen men när jag gillar ämnet och verkligen försöker så vill jag ju helst ha MVG haha eller iallafall VG+

Idag var det då som sagt skolfoto, jag hade på mig mina jeans legins och min turkosa polotröja samt utsläppt hår, ganska fint egentligen men mitt hår hade inte duchats sen 2 dagar sedan så det levde lite av sig själv.
sedan var det spexfoto, å jag såg då ut som på bilderna pluss attt jag hade en svart elgitarr som det lossnat strängar från, det var den ända gitarr läraren ville låna ut åt mig ...
hoppas att fotot blev bra iallafall :D

sedan när jag åkte hem, jag gick till busshållplatsen 14.45, så var det riktigt jobbigt! först fick jag vänta 20 minuter på bussen som skulle komma, fast detn egentligen skulle komma 15.00. sedan så när den hade åkt en bit (inte långt alls men det hade tagit sjukt lång tid att ta sig dit) så säger busschaufören att han tänker vända tillbaka till skärholmen så att vi kan ta tunnelbana till ett annat ställe istället eftersom trafiken är se pågrund av någon olycka på E4an.
sagt och gjort, vi kom tillbaka till skärholmen, jag hoppade på norsborg tåget (btw jg hadedå såklart kvar sminkningen så folk stirrade som faan) och tog det till Hallunda där jag precis missade bussen 708, jag satte mig och väntade i kylan, det skulle vara 20 minuter kvar tills bussen skulle gå igen härligt, det var 738 som skulle komma då. men de kom aldrig! jag satt jätte länge och väntade! jag fick sitta där  i typ 40 minuter och då kom istället 708, busschaufören där sa att 738 hade svårt att komma, typ satt fast eller så pågrund av E4an då.
när jag kom hem så var klockan 5.

kul att det ska ta 2 timmar att komma hem när det annars brukar ta ca 50 minuter allt som allt.

men sedan fick jag mat iallafall, biffstroganoff utan stroganoff, alltså bara själva köttbitarna och sedan makaroner mumsigt!

det jag hade i ansiktet förresten var då sårtatueringar som jag hade köpt på butricks med andrea, dem var omöjliga att få bort nästan! ´jag fick smeta på en massa duchcreme (som råkade hamna i ögat också) och sedan gnugga med båda naglar och snustorrt papper för att få bort det :O

men aja, vill man vara fin så får man lida pin :D

drag och slit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0