Sluta aldrig andas



Ian Somerhalder är otroligt snygg som vampyren Damon Salvatore i serien Vampire Diaries, det har jag tyckt sedan Sandra första gången visade mig den, innan sverige började sända den på 6an...vi e så coola!

Just nu sitter jag i skolan, mina ledsna känslor är djupt intryckta inom mig, de kan inte komma fram under skoltid, men fast det är så, så befinner jag mig just nu i chocktillstånd.

det var så här, jag stod hemma hos pappa på busshållplatsen för att ta mig ner till tumba centrum, bussen är lite små sen, jag hör ett fordon komma och tror det är bussen, men neej det är en vanlig bil. men helt plötsligt så börjar bilen att sladda!! mannen som kör bilen tappar helt och hållet kontrollen över bilen, den åker över hela vägen, jag springer undan i tron om att han kommer komma upp på trotoaren med bilen, men det gjorde han inte, han körde in i papperskorgen på busshållplatsen på andra sidan (ingen står där) och sedan ner i diket bakom och äntligen så stannar bilen, den ryker men föraren kliver ur den, han verkar inte så skadad. som tur är.

jag blev jätte rädd, igår så hade jag läst om Dan Ekborg som berättar typ att när han var liten så hade en gubbe dött i hans knä och någon hade ramlat död ner över honom, jag trodde idag att jag skulle typ få uppleva samma sak, det var jag inte alls så där jätte pepp på.
Jag började överväga om jag skulle gå hem och lägga mig och sova istället, skita i att gå till skolan men sedan tog jag bussen iallafall, men hade ångest hela vägen.
varför sprang inte jag fram till bilen? och så fort jag kände att bussen körde liiiite fortare så spännde jag mig och ville bara hoppa av, ut genom fönstret, i mitt huvud skrek det "STAAANNNAAA!! KÖR INTE SÅ FORT, SAKTA NER!!"
vi mötte också en ambulans och en polisbil som var på väg upp, säkert till mannen..var han skadad iallafall?

fick mer ångest för det.

Nu vill jag bara hem, glömde mina engelska papper hemma så jag kan inte redovisa idag heller, jag hatar att jag är så jävla slapp...varför kan jag bara inte ta tag i allt? packa dagen innan...jag hatar det här.

´just nu så vill jag bara hem igen, men jag måste till elgiganten också med min mobil och fråga vad fan problemmet är med den.

om 15 minuter har jag engelska, har suttit här i ett mini rum i ca 1 timme, har sång på morgonen i typ 20 minuter...pinsamt när alla kan höra min dålga sångröst, nu sjunger jag inte "Human" längre, fick välja en annan idag ur en popbok som människan hade och då valde jag Ugglas "Pärlor åt svinen".
När jag sjunger den hemma så är inte refrängen så himla ljus och hög, jag får träna mer hemma när jag kommer hem så att jag nästa gång kan köra hårt, sjunga  hur ljust som helst. vi har till och med sänkt den för mig, men det är liksom bara versen som är mörk, väldigt låg faktsikt men jag kommer ner, det e najs :)

det är pinsamt när jag inte klarar de ljusa tonerna.

nej nu ska jag gå och kissa och sedan hämta min väska och sedan sitta och skämmas på engelska lektionen för att jag inte har med mig vår redovisning,
mitt liv fuckar ur ibland

drag och slit!

Kommentarer
Postat av: Andie

Åh pizzie, fan vad synd att du blev vittne till krocken!!! Tur dock att han inte verkade skadad, tror ej det var allvarligt iallafall eftersom han klev ur bilen - kanske chockad bara! Hoppas man aldrig i sitt liv behöver bli vittne till en dödsolycka.

2010-10-18 @ 23:39:26
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

jaa asså även fast han klarade sig så såg det bajs läskigt ut :O

det hoppas jag med! det sista jag vill se liksom :O



det tummar vi på, aldrig se en bilolycka med dödsfall

2010-10-21 @ 15:11:05
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0