Tick, tack


kolla, coolt hund jag har xD


Jag gillar inte min toalett, den e dum.
Eller det jag inte gillar är min systers förbannade klocka som hänger där inne och "tickar"! det är jätte frustrerande! jag vill sitta där i lugn och ro och göra mitt, men det jävla tickandet stressar mig och jag kan inte göra något...försöka att skita och kissa med stresset som stiger över huvudet! jag kan inte uträtta mina såkallade behov när hjärtat hyperventilerar!

men ibland hör jag inte klockan, det e stört för den är fortfarande där.

men jag ska ta bort den, jag ska slänga den i sopnedkastet. moaahha.

min syster hade en annan klocka förrut, som var i köket på en bänk men när jag satt och åt och hörde den jävla klockan så fick jag lite bryt, jag sprang fram till klockan tog ett hårt tag om den gick snabbt och hårt till min systers rum (hon var inte där) slängde klockan i hennes säng och kvävde den under kuddar och gosedjur, allt för att den inte skulle låta lika högt, sedan stängde jag dörren och gick tillbaka till köket och stängde även den dörren. det blev lugnt och skönt. ingen jävla klocka



En sak som jag stör mig på, om man sitter i köket och dörren är stängd och någon anna  kommer in och gör någonting och sedan går ut, MEN SKITER I ATT STÄNGA DÖRREN!
den var faan stängd av en anledning, jag blir riktigt sur när det blir så...eller neej arg är ett bättre ord.
kan in te folk bara lära sig att låta allt vara som det är? ändra inte på saker!

drag och slit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0