"I feel like a knight whitout his sword" -haha nu har jag säkert stavat fel...

 

"Jag är en liten fjortis som heter Ingerborg,
jag ser ut som en råtta och horar på ett torg,

Och klamydia har jag i mitt underliv,
herpes har jag också och sen så har jag hiv,

Jag har en äldre pojkvän med bakåtslickat hår,
han gillar tonårs fitta och tar allt vad han får,

Och botox det har jag i läppar, rumpa, bröst,
jag är ju ful egentligen så plast är ju en tröst,

Jag skriker högst på fester och dricker alltid mest,
och när vi snackar killar så har jag knullat flest,

Jag halsar i mig vodka och spyr sen ut allting,
mitt liv är ju rätt tragiskt och betyder ingenting"



Det här är då ett nytt mästerverk som är skriven av mig och Andrea, som vanligt är det endast texten som vi kan skryta med, melodin har vi tagit från sången med nästan samma namn, alltså den där
"jag har en gammal faster som heter ingerborg, jag härmar hennes gester när hon går på stadens torg..."

jag tror den sången heter typ "fastet ingerborg" eller nåt ;)

 

Vi träffades igår jag och Andrea, först så ville vi gå på bio, sen så kunde vi inte gå på bio eftersom jag hade noll pengar i fickan och mamma sa att hon inte heller hade, så vi tänkte åka till skärholmen och flumma där. Men sen när mamma kom hem från födelsedags fikat som hon hade varit på så hade hon 100 kr till mig iallafall så då kunde jag och Andrea gå på bio ändå :)

Det var Andrea som valde film, vi gick och såg "paranormal activity", 2an då, jag hade aldrig hört talas om filmen innan, men det gjorde inte heller någonting att jag inte sett 1an innan, man hängde ändå med.

men det sura var att vi då såklart inte var ensama i biosalongen, men vi verkade vara de ända som höll klaffen! eller vi var iallafall en del av minoriteten som höll tyst, medan de andra (som verkade vara ett enormt "gäng" som var utspritt på alla fucking raderna i salongen) pratade högt och förstörde hela filmen, de skrek och skrattade och pratade ibland om allt annat förrutom filmen. de skrek även när det inte äns var läskigt. det kom in vakter då och då men inegnting hände, folk skrek håll käften till andra men pratade sedan själva. ett rent helevte. för att inte hoppa på någon så blev jag tvungen att nypa ett hårt tag i min hand för att jag skulle sluta tänka på de andra, men tyvärr spände jag käken också och den gör nu mer ont.
både jag och andrea hade lust att döda när filmen var slut, alla de som stört oss!

Men när jag kom hem så var jag lite gladare, min systers vän kattis satt hos oss i soffan och tittade på "Tarzan", jag gillar den filmen så jag satte mig och tittade jag med, det var ganska i början, då jane och tarzan träffas första gången, de där "nej nej nej nej jag är jane!" hahaha väldigt kul scen!

gillar att han ser så "dum" ut när han tror att han förstår och kallar pistolskottet för "Clayton". så brukade jag göra förrut när det kom höga och plötsligfa ljud och jag var med nån kompis, då brukade jag säga clayton! hahaha asså jag är så bra! kanske borde köra på det igen, för disney filmer har ju typ alla sett, å de lär ju förstå vad jag menar.

nu kom jag på en annan sak sopm jag brukar göra som också kommer från en disney film, nämligen från "Ringaren i notre dam", tex. alltid när jag och isa går igenom en viss dörr för att komma ut från skolan så trampar jag ALLTID bak på hennes sko, och då säger man ju såklart förlåt, men jag kommer alltid med hela långa ramsan från filmen då, alltså den där som han den där blonda killen säger, vad heter han..Phebus? hahaha nåt sånt xD men när han går i staden å så börjar vakterna jaga esmeralda och så låter han sin häst sätta sig ner på en vakt och så säger han "åååååh men förlåt mig, nu var du stygg, styyyyggg"
haha det brukar jag säga när jag trampar på isas sko.

nu blev jag sugen att titta på en massa disney filmer! någon som har lust med det? jag gillar Mulan! jag kan sångerna typ haahha, och vissa repliker...älskar slutet!

"Vill du stanna på middag? :)"
"VILL DU STANNA FÖR ALLTIID?? :D"  hahahah farmorn/mormorn e så skön!


nej nu ska jag sitta och lyssna på smattret mot fönstret...nej det ska jag inte men jag har liksom inget mer att skriva, eller jo! bilden e gammal...har typ bara gamla bilder på datan, får ta nya (a)

drag och slit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0