Vem släckte hoppet?



Jag vill inte gå till skolan idag, jag vill bara vara hemma...ligga i sängen och låta dagen gå förbi, jag kan gå upp imorgon istället, då kanske jag har större ork, större lust. till allting!

idag känner jag inte för nåt, jag vill inte gå till skolan! känns som en onödig dag också...2 lektioner och den första lektionen är inte teater längre för min klass sumpade det..kom inte på lektionerna, så nu ska vi inte ha vårat dagis projekt, men oj vad kul :(

INTE! men aja nu kan man ju sitte skriva på sitt manus, för det e ju det som mitt projektarbete går ut på..jag ska skriva en pjäs om min syn på samhället, att jag tycker att det e ett ända stort mentalsjukhus. fast alla verkar inte riktigt förstå vad jag menar, de får se när jag e klar.

jag har inte lust att äta, fast jag vet att när jag kommer till skolan så kommer jag vara vrålhungrig, vad gör jag? skiter i att äta för just nu för tillfället mår jag illa, har ingen matlust.


vart har mitt hopp om allt tagit vägen? hoppat ner från västerbron?
hia hia hia


drag och slit!

Kommentarer
Postat av: Andie

Skolan är bajsjobbig, tröttnade på den redan i högstadiet - så det är fullt normalt att inte orka hahaha! Detta är ju ditt sista år iaf :D fan vad skönt!!!!!!!!

2010-10-13 @ 23:09:04
Postat av: Pizzahahahahahaha

haha jaa det e ju alltid nåt xD



önskar skolan var mer flumm å kreativitet än lexor å skit

2010-10-14 @ 12:56:10
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/
Postat av: Jess

Men ha mer kul under rasterna, skratta tills du dör! Det försöker vi göra, dagarna försvinner som smör nu i trean! Träffas och hitta på mer roligheter under helgerna också och speciellt efter skolan så kommer dagarna försvinna fort och snart står du där med mössan på och skriker "För jag har tagit studenten!!!!" :D... Träffa mig! ;) <3

2010-10-15 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0